מעצר (אילוסטרציה), צילום: דוברות המשטרה
מעצר (אילוסטרציה), צילום: דוברות המשטרה

איים על בת הזוג לשעבר: "אני אעשה לך סוף"

תושב אשדוד מואשם שלא השלים עם החלטתה של חברתו, עורכת דין במקצועה, להיפרד ממנו ולכן הטריד אותה ביותר מאלף שיחות טלפון, עקב אחריה ותקף אותה. לאיש יש 15 הרשעות קודמות, בעיקר על עבירות דומות כלפי בנות זוג קודמות

פורסם בתאריך: 11.12.18 18:17

     

בשבוע שעבר חצי מהמדינה בערך שבתה ונערכו הפגנות רבות במחאה על האלימות כלפי נשים ועל אוזלת היד של הרשויות. אבל גם כעת, לא כולם נרתעים מלנקוט בביריונות ומלמרר את חיי בנות הזוג שלהם.

תושב אשדוד בן 54 מואשם שתקף את בת זוגו, עקב אחריה והטריד אותה לאורך תקופה במאות שיחות טלפוניות.

בת הזוג הייתה בעבר עורכת דינו וכך בעצם הכירו. בתום שלוש שנים של קשר שכלל גם כמה פרידות, החליטה האישה, תושבת פתח תקוה, לסיימו באופן סופי ומחלט בתחילת חודש אוגוסט האחרון.

הגבר לא השלים עם סיום הקשר. מאז ועד 28 בנובמבר, כך לפי הנטען, הוא לא חדל מלטלפן אליה, בסך הכל 1,298 פעמים, באמצעות שלושה מכשירים שברשותו ולהם לא פחות משבעה מספרים, וגם מלשלוח לה הודעות. אגב, הוא שמר אותה במכשיר הטלפון תחת השם "פח של זבל".

הנאשם לא הסתפק רק בהטרדות טלפוניות אובססיביות. לפי כתב האישום גם לאחר שניתן צו הרחקה הדדי האוסר על יצירת קשר והתקרבות, הוא לא חדל ממעשיו וב-3 בספטמבר איתר אותה כשהיא נוהגת במכוניתה לכיוון ביתה, נצמד אליה עם רכבו והפחיד אותה ואילו בהזדמנות אחרת ניקב צמיגי מכונית השייכת למכר שלה. זאת, עקב חוסר שביעות רצונו מהקשר ביניהם.

באחת השיחות אמר לה "מותק, את לא תשחקי איתי עוד הרבה, לא תזכי לנשום אוויר. בשלב מסוים הסכימה האישה להיפגש עמו בתקווה שכך יבין שהקשר ביניהם נגמר והוא יניח לה. אבל ללא הועיל. "זה לא יעזור לך," אמר לה, "אני אעשה לך סוף".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 במשטרה אומרים שהאיש שתק במשך רוב חקירתו אבל כשדיבר בעיקר התעמר בחוקרים תוך כדי שימוש בכל מיני מניפולציות.

במשטרה ביקשו מבית משפט השלום בפתח תקוה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. לנאשם, כך עולה מכתב בקשת המעצר, יש עבר פלילי שכולל 15 הרשעות קודמות – בין היתר בתיקים של תקיפת בת זוג, איומים, הטרדה ופגיעה בפרטיות כלפי בנות זוג אחרות שהיו לו בעבר. כפי שניתן להבין, העונשים שקיבל עד עתה לא עשו עליו יותר מידי רושם.

 לפי שעה המעצר הוארך עד להחלטה אחרת.

הסנגור אמר בדיון בבית המשפט שאפשר לשחררו. "אנו לא מקלים ראש באמור בכתב האישום", אמר, "אבל תשעה אישומים מתארים, למעשה, בהרבה מאוד מלל, אירועי הטרדה באמצעות מתקן בזק, כאשר הכל כותרתי".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר