צילום: דוברות המשטרה

תעודת כבוד לגיבור שהציל את התינוק שנפל מרכב

מפקד מרחב לכיש במשטרת ישראל העניק תעודת הערכה למר סטמבולסקי צביקה על אומץ ליבו, באירוע בו נפל ילד כבן שנתיים מרכב נוסע בצומת מרכזית באשדוד. צביקה תועד רץ מרכבו ומזנק לפני רכב נוסע, רגע לפני שהפעוט נדרס

פורסם בתאריך: 28.8.18 21:14

     

סרטון בו נראה פעוט נופל מרכב בצומת סואן הגיע לפני שלושה שבועות כמעט לכל טלפון נייד. בסרט נראה ילד בן שנתיים שככל הנראה פתח את דלת הרכב בו נסע עם אימו ונפל באמצע הצומת בעוד רכב המשפחה ממשיך בנסיעתו. הילד התעשת, נעלם על רגליו וככל הנראה מהבהלה המשיך לעמוד במרכז הצומת. אזרחים שהבחינו במתרחש מיהרו לקפוץ לצומת, לסכן את חייהם ולהציל את חיי הפעוט. האזרח הראשון שהגיע אליו יחד עם שניים נוספים והצילו אותו מפגיעת רכב, כמו שניתן גם לראות בסרטון הוא צביקה סטמבולסקי, תושב אשקלון בן 47.

בתאריך 5.8.18 בשעות אחה"צ ארעה תאונה בצומת מרכזי וסואן בעיר אשדוד במהלכה נפל נוסע כבן שנתיים מתוך המושב האחורי ברכב בעת שהרכב פנה שמאלה בצומת. הפעוט מיד לאחר נפילתו לכביש, נעמד על רגליו כשהוא חסר אונים וכלי רכב החלו נוסעים לכיוונו. סטמבולסקי, עמד באותה עת עם רכבו בצומת והבחין במתרחש. הוא לא איבד עשתונותיו וללא מחשבה נוספת יצא מרכבו והחל רץ לכיוון הפעוט במטרה להצילו ואף נפצע מנפילה לצד הילד בכדי להגן עליו.

אתמול במהלך ביקור שערך מפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ"מ שמעון נחמני, ביחידת בוחני תאונות דרכים לכיש, העניק נצ"מ נחמני תעודת הערכה כאמור למר סטמבולסקי ושיבח את תושייתו ואומץ ליבו שהפגין במעשיו באירוע האמור.

האירוע הזה התרחש בצומת מרכזי באשדוד, לא הרחק מבית החולים אסותא.

"ראיתי ילד נופל מתוך רכב חולף ומיד לאחר מכן רכבים החלו לנסוע", סיפר לאחר המקרה לעיתונאים "עשיתי מה שהייתי צריך לעשות ורצתי אל הילד, ראיתי רכב מתקרב אליו ונפלתי לידו, חצצתי בין הילד לרכב", הוסיף סטמבולסקי.

האזרח הנוסף שהשתתף בהצלת הילד הוא צוריאל מולאי, בן 18, תושב קרית גת שגם לו מגיעות התשבחות.

למחרת הגיעה לתחנת המשטרה אימו של הפעוט, תושבת אשדוד בת 29 שנהגה ברכב בעת שהוא נפל. האם התייצבה ונחקרה בפני בוחני תאונות דרכים לכיש ומסרה גרסתה לאירוע. למחרת היא התייצבה שוב על פי בקשת השוטרים ולאחר שימוע הורה קצין משטרה על פסילת רישיון נהיגתה למשך 60 ימים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר