צילום מסך מסרטון מצלמות האבטחה של העירייה. מצד ימין הנאשם מתקרב ונוגח בפניו של הנער
צילום מסך מסרטון מצלמות האבטחה של העירייה. מצד ימין הנאשם מתקרב ונוגח בפניו של הנער

ביריונות: נגח בפניו של בן 16 בסקייט פארק (וידאו)

תושב העיר מואשם שלא היה שבע רצון מכך שבמהלך צילומי קליפ לבת המצווה של בתו בסקייט פארק, הגיע למקום נער ו"הפריע", ולכן ניגש אליו ונגח בפניו

פורסם בתאריך: 8.7.18 11:42

     

תושב אשדוד בן 39 מואשם שנגח בפניו של נער בן 16 כי הפריע, לטענתו, לצילומי קליפ של בתו – קליפ שצולם במיוחד עבור חגיגת הבת מצווש שלה.

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום באשקלון עולה, שביום ראשון לפני שבוע, 1 ביולי, הגיע האיש יחד עם אשתו ובתם כבת 12 למתחם הסקייט פארק שנמצא בתוך פארק אשדוד-ים. הבת השתתפה בצילומי קליפ יחד עם עוד כמה נערים והם החליקו על סקייטים לטובת הסרטון.

בכתב האישום נטען שבשעה שמונה בערב לערך החליק נער כבן 16 בפארק. הנאשם שחשב שהקטין מפריע לצילומי הקליפ בכך שכנראה נכנס ל"פריים", ואז ניגש אליו ונגח בפניו. כתוצאה מכך הנער נחבל קשות ונגרמו לו דימום תוך עיני ונפיחות. הוא לא הסתפק בכך, התקרב אל נער נוסף ומשך בשערו. מאבטח בפארק ניסה להרחיק את הנאשם, אך זה דחף אותו ואמר לו, למאבטח: "אני ארביץ לך וגם אם תקראו למשטרה אני אזיין אותם".

 

לפי כתב האישום כשהגיעו שוטרים למקום, התוקף החל לרוץ וניסה לברוח, אך בסופו של דבר נתפס ונעצר.

הסקייט פארק באשדוד (למצולם אין קשר לידיעה). צילום: חנבו תקשורת

הסקייט פארק באשדוד (למצולם אין קשר לידיעה). צילום: חנבו תקשורת

המשטרה הגישה לבית המשפט בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשה עולה שלנאשם יש שמונה הרשעות קודמות בעבירות אלימות, רכוש, סמים והחזקת סכין, וההרשעה האחרונה שלו היא מ-8 בינואר השנה, ובגינה קיבל 5 חודשי מאסר על תנאי. עוד נכתב בבקשה שהנאשם אינו מודה בעבירות המיוחסות לו, אך מאשר שהוא היה במקום.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר