אלון חסן. צילום: עופר וקנין

אלון חסן הגיש תלונה ליועץ המשפטי כנגד הפרקליטים במשפטו

סנגוריו של יו"ר עובדי וועד נמל אשדוד לשעבר ,אלון חסן, הגישו ליועץ המשפטי לממשלה תלונה נגד התובעים במשפט חסן שבו זוכה לטענתם, השניים ביצעו בין השאר פעולות הגובלות בשיבוש הליכי משפט וחקירה והכניסו במזיד לכתב האישום טענות חסרות בסיס ראייתי ‎

פורסם בתאריך: 22.5.18 22:42

     

סניגוריו של אלון חסן הגישו תלונה ליועץ המשפטי הממשלה נגד התובעים במשפט שבו זוכה לאחרונה מסעיפי האישום נגדו. בפנייתם ליועץ, טוענים עורכי הדין כי פעולותיהם של שני הפרקליטים מפרקליטות מחוז הדרום, עמיחי חביביאן וצחי יונגר "גובלות בשיבוש הליכי משפט וחקירה".

עוד נכתב כי הפרקליטים "הכניסו במזיד לכתב האישום טענות חסרות כל בסיס ראייתי, ונתנו גיבוי לשקרים של עדים במהלך המשפט". באי כוחו של חסן ציינו בפנייה ליועץ המשפטי כי בשל חומרת הטענות, יש לבדוק את התלונה באופן מיידי.

בנוסף הסניגורים טוענים כי התובעים בתיקו של חסן לא הורו למחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) לחקור מעשה פלילי של חקירת סרק, שעליה הורה בזמנו רפ"ק ערן מלכה.

חסן בבית המשפט. צילום:דור גפני

חסן כתב בדף הפייסבוק האישי שלו: "היום הגשתי באמצעות עורכי הדין שלי עו״ד חן הולנדר ועו״ד אשר אוחיון,תלונה ליועץ המשפטי לממשלה מר אביחי מנדלבליט נגד שני התובעים מטעם הפרקליטות עו״ד עמיחי חביביאן ועו״ד צחי יונגר. התלונה הייתה מיועדת לנציב תלונות על הפרקליטים השופט בדימוס מר דוד רוזן אך כיוון שפסק הדין בענייני לא חלוט אין ביכולתנו להגיש לו אותה. עקב דחיפות הדברים שאינם סובלים דיחוי הוחלט בשיתוף עם עו״ד לשלוח את התלונה לראש התביעה במדינת ישראל.
התלונה מצביעה על מעשים פליליים שביצעו שני הפרקליטים שליוו והיו מעורבים בחקירה מיומה הראשון. התלונה חמורה ביותר ומצביעה על מעשים נפשעים,שיבוש מהלכי חקירה,סגירת תיקים,העלמת ראיות ועוד דברים קשים ביותר שלא היו במדינת ישראל. בקרוב גם אגיש נגד השניים תלונה למשטרה. לא יכול להיות,שמי שאמון על שלטון החוק יעשו מעשים נפשעים כדי להרשיע אותי בכל מחיר.השניים פעלו בזדון ועל כן אני מצפה מראש התביעה בישראל לטפל בזה באופן אישי.

עורכי הדין עמיחי חביביאן משמאל וצחי יונגר מפרקליטות מחוז דרום במתן הכרעת הדין. צילום: דור גפני

עורכי הדין עמיחי חביביאן משמאל וצחי יונגר מפרקליטות מחוז דרום במתן הכרעת הדין. צילום: דור גפני

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר