ההתקהלות מחוץ לבית המשפט צילום: אלמוג בוקר דיווחי לכיש

כתב אישום נגד אם התינוק שטבע בג'קוזי: עד סוף השבוע

בתום חקירה מורכבת של חוקרי תחנת אשדוד, היום הוגשה הצהרת תובע כנגד האם החשודה ברצח בנה במלון" מי עמי"; מעצרה הוארך עד יום חמישי

פורסם בתאריך: 23.4.18 14:06

     

היום (ב') הוגשה הצהרת תובע כנגד אמו של הפעוט בן החודש שטבע למוות בג'קוזי במלון "מי-עמי" במהלך חג הפסח. כזכור, וכפי שהותר לפרסום לאחרונה  לחוקי המשטרה סיפרה האם על התגלות אלוקית שהובילה אותה להטביעה את בנה. לטענתה הסיבה למעשיה הוא צו אלוהי שקיבלה כנבואה.  בדיקה פסיכיאטרית ראשונית מטעם בית המשפט קבעה כי האם לא כשירה לעמוד לדין ולא אחראית על מעשיה. במהלך השבוע, ובשל הגשת כתב האישום הצפוי  האם צפוי לעבור בדיקה פסיכיאטרית נוספת. האם חשודה בהשמדת ראיה ובשיבוש מהלכי משפט.

פינוי התינוק מתוך המלון ע"י החובשים. צילום: מצלמת אבטחה במלון מיעמי

עורכי הדין לשעבר של האם, שייצגו אותה בעת חשיפת החדשות מסרו אז: "מדובר בתיק בו ככל שנפרסת בפנינו תמונה רחבה יותר, לרבות חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי, ניתן לומר שמדובר בסיפור עצוב וקשה, לא רק בשל התוצאות הטרגיות. מהיום הראשון שבו ביקרנו את הלקוחה שלנו, ניכר היה כי מדובר במי שמצבה הנפשי מעורר ומחייב בירור מיידי. בית המשפט נעתר לבקשתנו ובימים האחרונים אף הורה על אשפוזה בצו כפוי. מטבע הדברים לא נוכל בשלב זה להתייחס לגרסה שמסרה, שכן דברים אלו עדיין מתבררים במסגרת החקירה המשטרתית".

עו"ד רועי ברואנר המייצג את האם: "המשטרה הגישה בקשה להארכת מעצר לצורך חקירה, וברגע שהתברר שהבקשה תדחה, כי החקירה למעשה הסתיימה, נעשה מחטף והגישו הצהרת תובע, על מנת להרוויח זמן בתקווה שעד יום חמישי תהיה חוות דעת. למעשה, הוגשה הצהרת תובע, למרות שאין התובע יכול להגיד בוודאות כיצד נפטר התינוק. למעשה-שתי הבקשות סותרות אחת את השניה".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר