ארכיון: בסטיקר בבית המשפט (במרכז התמונה)

כצפוי: נקבע שהנאשם ברצח איתי מור היה בלתי שפוי בזמן המעשה

לנוכח חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי בית המשפט המחוזי בבאר שבע צפוי לבטל את המשך ניהול המשפט ולשלוח אותו לאשפוז ממושך

פורסם בתאריך: 6.3.18 18:06

     

אמיר בסטיקר הנאשם ברצח איתי מור היה במצב לא שפוי בזמן ביצוע הרצח ולכן לא היה אחראי למעשיו. כך נקבע בחוות דעת של הפסיכיאטר המחוזי. לנוכח קביעה זו ואם לא תהיה התפתחות יוצאת דופן בימים הקרובים, בית המשפט המחוזי בבאר שבע צפוי לבטל את המשך ניהול המשפט ולשלוח אותו לאשפוז ממושך.

איתי מור ז"ל. צילום: אורי קריספין

הרצח בוצע ביום רביעי בערב 17 בינואר. מור בן 44 נשוי ואב לארבעה יצא מדירתו בקומה השניה בבניין שבו התגורר ברחוב האשכול, רובע א', כדי לזרוק את האשפה. לאחר שעשה זאת, עלה חזרה במדרגות והתעכב בקומה הראשונה כדי לתקן את התאורה במסגרת פעילותו בוועד הבית. לפי כתב האישום שהוגש נגדו בסטיקר, בן ה-24, דקר את מור פעם אחר פעם ללא מניע. יום למחרת הרצח בסטיקר שחזר אותו.

כבר בשלב החקירה ומעצר הימים עלתה סוגיית כשירותו של בסטיקר לעמוד לדין. הוא טען ששמע קולות ושמנסים לפגוע בו. גם מעדויות של עוברי אורח עלה שהתנהגותו בימים שלפני הרצח הייתה תמוהה.

בשנים האחרונות חזר בסטיקר בתשובה והתרחק מהוריו. לפני הרצח גם הורחק מחצר הרב שלו בשל התנהגותו. אבל ככל הידוע הוא לא טופל אף פעם ולא אושפז למרות מצבו המעורער. וזה כאמור עלה לאיתי מור השכן בחייו.

הוריו של בסטיקר עזבו את דירתם לאחר הרצח.

 

היום אמור היה להתקיים דיון של הקראת כתב האישום נגד אמיר בסטיקר אבל לנוכח ההתפתחויות פרקליטות מחוז דרום ביקשה זמן כדי ללמוד את חוות הדעת הפסיכיאטרית. הדיון נדחה ל-18 בחודש. אם לא יהיה שינוי ובית המשפט יקבל את חוות הדעת בסטיקר לא יורשע אלא יישלח למוסד מתאים.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר