מכוניות בוערות רגעים ספורים לאחר הפיצוץ. צילום: תושבים

המשטרה: לאחר 3 שבועות שהיה בבריחה, עצרנו חשוד בניסיון החיסול ב-י"א

לאחר שלפי המשטרה היה נתון בבריחה מאז הפיצוץ, נעצר תושב שתולים בחשד למעורבות בניסיון הרצח הכפול. סנגורו: יש לו אליבי - היה בעבודה בנמל

פורסם בתאריך: 1.12.17 23:09

     

עצור שני בחקירת פיצוץ מטען החבלה ברחוב כנרת ב-7 בנובמבר: המשטרה עצרה את יהאל סעידי בן 40  ממושב שתולים בחשד שהיה מעורב בתכנון הפעלת המטען שהביא לפציעתם של הקבלן יובל אדרי ונהג המונית אלי גבאי.

ככל הידוע המטען הוצמד למכוניתו של אדרי וייתכן שמי שהפעילו "פספס" בכמה שניות. המשטרה מייחסת לו חשד של ניסיון רצח כפול.

חבלני משטרה בזירת פיצוץ מטען החבלה. צילום: דור גפני

במהלך דיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו ציין חוקר ימ"ר לכיש, רס"ב אשר חסון, שהאיש אינו זה שלחץ על ההדק אך היה שותף מלא להכנות ו"גם החזיק במשהו מהותי מאוד", כדבריו. חסון אמר בבית המשפט שהסעידי היה בבריחה מאז ניסיון החיסול הכושל והוא אוצתר השבוע ברחובות. לדבריו, אדם נוסף שהיה מעורב בפיצוץ עדיין נתון בבריחה והחיפושים אחריו נמשכים.

סעידי חשוד גם בשימוש ברכב גנוב, החזקת סם מסוג אם.די.אם.איי, החזקת נשק. השופטת אורית חדד החליטה להאריך את מעצרו עד 7 לחודש. זהו העצור השני בפרשה והמשמעותי יותר, לאחר שבשבוע שעבר נעצר רמי אשתר, אף הוא ממושב שתולים.

 

סנגורו של סעידי, עו"ד נס בן נתן, ציין בבית המשפט: "המשיב לא מכיר את האנשים האלה. אין מניע. הוא לא שמר על זכות השתיקה וענה על שאלות". לדבריו, הוא מסר אליבי מפורט ואמר שהיה בעבודה בנמל אשדוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר