צילום: ארכיון מד"א

בעל מסעדה חשוד שתקף לקוח עקב ויכוח על תשלום; מצבו של האיש קשה

הקורבן אושפז בביה"ח כשהוא מורדם ומונשם. בית המשפט האריך את מעצרו של בעל המסעדה. סנגוריו מסרו שהאיש מכחיש את החשדות נגדו

פורסם בתאריך: 19.11.17 13:01

     

 

בעל מסעדה בחוף הקשתות באשדוד נעצר בסוף השבוע לאחר אירוע חמור שהתרחש בעסק שלו. אחד הלקוחות פונה מהמקום לקבלת טיפול רפואי כשהוא חבול קשות. האיש אושפז בבית החולים שיבא תל השומר כשהוא מורדם ומונשם. החשוד הוא תושב העיר בן 41.

משטרת אשדוד. צילום: דור גפני

בבקשת המעצר נכתב שהוא "חשוד כי בעת ויכוח עם לקוח שלו על תשלום חשבון במסעדה, הלם בו באגרוף לפניו וכעת הלקוח מונשם ומורדם ומצוי במצב רפואי קשה". נציג המשטרה בדיון המעצר שהתנהל אמש אמר: "החשד שלנו שהיה דין ודברים בין החשוד לקורבן לקטע אי תשלום חשבון במסעדה ובעקבות דין ודברים החשוד יצא אחרי הקורבן שלא רצה לשלם ותקף אותו. הקורבן מונשם ומורדם בתל השומר".

בדיון אמר החוקר כי הם חושדים גם שקבצי צילום במצלמת אבטחה נמחקו. 

השופט אור אדם החליט להאריך את מעצרו עד ל-21 לחודש וציין: "קיימות ראיות המקימות חשד סביר למעורבותו של המשיב בעבירה המיוחסת לו. שני עדים שונים מפלילים את המשיב בכך שהוא תקף את הקורבן שגרם לו לחבלה עד כדי כך שהקורבן איבד את הכרתו ואף מאושפז ועבר לתל השומר עקב מצבו הקשה. מדובר במשיב ללא עבר פלילי, בקורבן שכנראה היה תחת השפעת אלכוהול, בויכוח שהחל כויכוח לגיטימי על התשלום בין בעל מסעדה ללקוח. יחד עם זאת, טיב העבירה אשר כוללת אלימות קשה שגרמה לנזק, מלמדת על מסוכנות, וזאת בנוסף לחשש משיבוש הליכי חקירה, לנוכח העובדה שמעורבים רבים ועדים מקורבים למשיב ואף מועסקים על ידו".

 

עוה"ד דפנה זאק ופתחי שחאדה המייצגים את החשוד מסרו: "מרשנו מכחיש את הטענה כי תקף את הקורבן. קיימות סתירות מהותיות בין עדויות אחות הקורבן שנכחה במקום ושיש בהן לטענתנו לכרסם בחוזקן של הראיות. יש להדגיש כי האירוע לא היה בשטח המסעדה אלא בטיילת. מדובר באיש עסקים מכובד ונורמטיבי לחלוטין ובמסעדה מכובדת. ואנחנו מצפים שבתוך ימים ספורים תרד המשטרה לשורש האמת ומרשנו ישוחרר ללא תנאים".

עו"ד זאק

עו"ד שחאדה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר