שמעון בן חמו. שימוש לפי סעיף 27א'
שמעון בן חמו. שימוש לפי סעיף 27א'

הציג תמונה אינטימית של אקסית: ההסתבכות החדשה של שמעון בן חמו

ההסתבכות הקודמת של סא"ל במיל' שמעון בן חמו מאשדוד הסתיימה בסגירת התיק נגדו, למרות תלונות של מספר נשים נגדו על התחזות. אלא שטעות שעשה בתוכנית הטלוויזיה "המתחזים" לעיני המצלמות, הביאה לכתב אישום נגדו בעבירות של הטרדה מינית. בן חמו אמר בתגובה: "לא הראיתי את התמונות שלה אף פעם. אני ישר והגון"

פורסם בתאריך: 18.4.24 19:28

     

שמעון בן חמו, תושב אשדוד, נאשם בשלוש עבירות של הטרדה מינית והתנכלות, זאת לאחר שהציג בפני אנשים זרים תמונה אינטימית של אישה שהייתה בת הזוג שלו בעבר.

בן חמו, בן 71, סא"ל במיל' נעצר בעבר בחשד לקבלת דבר במרמה בשל תלונות של נשים שטענו כי הוא התחזה בפניהן וכך השיג במרמה יחסים אינטימיים.

התיק הזה נסגר בסופו של דבר, אך זה לא מנע מהתוכנית "המתחזים" בהגשת חיים אתגר, להקדיש עבורו פרק שלם בתוכנית.

אלא שהפרק הזה סיבך אותו בפלילים אחרים, זאת לאחר שבמהלך התוכנית הוא נפגש עם תחקירנית של התוכנית בדירה בבת ים ושם הציג בפניה תמונה אינטימית של בת הזוג שלו לשעבר.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו לאחרונה, הוא עשה זאת בשני מקרים נוספים.

במקרה אחד הוא נפגש עם מנהל של תחנת רדיו אינטרנטי על מנת להגיב לטענות שהעלתה נגדו בת הזוג לשעבר, ובמהלך השיחה הוא הציג בפניו את אותה תמונה אינטימית שלה.

שמעון בן חמו. מתוך "המתחזים", ערוץ 12

מציג את התמונה האינטימית לתחקירנית. מתוך "המתחזים", ערוץ 12

במקרה אחר הוא נפגש עם אישה בביתו שבאשדוד וגם לה הוא הציג את התמונה האינטימית. הסעיף השלישי בכתב האישום נגדו עוסק כאמור בהצגת התמונה לתחקירנית "המתחזים".

"בשלוש הזדמנויות שונות ולשלושה אנשים שונים, פרסם תצלום המתמקד במיניותה של המתלוננת בנסיבות שהפרסום עלול להשפילה או לבזותה", נכתב בכתב האישום.

אלא שכאן לא הסתיימה הסאגה הזאת.

כתב האישום נגד בן חמו הוגש כאמור לאחרונה, אלא שהוא לא התייצב לדיון הראשון בתיק שהתקיים בבית המשפט ונציגת הפרקליטות טענה כי לא הצליחו למסור לו את כתב האישום.

גם לדיון השני הוא לא הגיע ונציגת הפרקליטות אמרה כי הם לא הצליחו לאתר אותו. בדיון הזה הורה השופט לפרקליטות להיעזר במשטרה על מנת לאתר את בן חמו וקבע דיון נוסף.

גם לדיון הנוסף הגיעה הפרקליטות בידיים ריקות והפעם עם בקשה לעצור את ההליך המשפטי נגדו, מאחר ולא ניתן לאתר אותו. נציגת הפרקלטות הסבירה כי למרות שהגיעו לביתו, חייגו אליו ולבני משפחתו – לא הצליחו לאתר אותו. השופט קיבל את הבקשה ועצר את ההליכים המשפטיים והורה לסגור את התיק.

אלא שהשבוע הצליחו במשטרה לעשות את הבלתי ייאמן ולאתר את בן חמו. איך זה קרה? במשטרה הסבירו כי נודע להם שהוא אמור להתייצב לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון ולמקום נשלח שוטר, אלא שלדברי המשטרה גם בן חמו ניסה להתל בו. "תחילה הכחיש שמדובר בו, ואז טען לבעיות רפואיות. לאחר מכן, משהבהיר השוטר כי הוא מכיר אותו, ביקש מהשוטר שיגיד שלא ראה אותו", נמסר מהמשטרה לבית המשפט. השוטר כמובן סירב לבקשה של בן חמו והחתים אותו על הזמנה לדיון בבית המשפט.

משרדי פרקליטות מחוז דרום. צילום: משרד המשפטים

משרדי פרקליטות מחוז דרום. צילום: משרד המשפטים

לאור זאת, הגישה הפרקליטות בקשה לבית המשפט לתנאים מגבילים נגד בן חמו: צו עיכוב יציאה מהארץ והפקדת דרכונים, הפקדת ערבון, איסור יצירת קשר עם המתלוננת בתיק וכן חובת הודעה על כל שינוי במקום המגורים או במספר הטלפון הנייד.

במקביל הוגשה בקשה לבית המשפט לחדש את ההליכים המשפטיים נגדו.

שמעון בן חמו הגיב והכחיש את המעשה: "היא שלחה תמונות עירום שלה ואמרה אני הפצתי. אני לא צילמתי אותה ולא עשיתי שום דבר ולא יהיה משפט. אם יהיה משפט אני אהיה זכאי. את התמונות שלה אני לא פרסמתי, ואני לא הראיתי את התמונות שלה אף פעם. היא מצטלמת ושולחת תמונות. היא אמרה למנהל של הרדיו 'תגיד שהוא הראה לך את זה'. אני הגון ואני ישר".

לגבי הניסיונות לאתר אותו מצד המשטרה אמר בן חמו כי הוא חשש להזדהות ולא ידע מי מחפש אותו: "אמרתי לו 'מי אתה' אולי הוא מתחזה ורוצה לירות בי? אני הראיתי לו תעודה שלי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר