יניב בלטר
יניב בלטר

יניב בלטר שוב מסתבך: חשוד בניסיון להעלים מס בגובה חצי מיליון ש"ח

איש העסקים האשדודי, יניב בלטר, חשוד כי ניסה להבריח סיגריות אלקטרוניות תוך ניסיון להימנע מתשלום מס בגובה של כחצי מיליון ש"ח. במקרה אחר, תושב אשדוד ניסה לייבא סיגריות אלקטרוניות תוך הצגתם כשעוני יד

פורסם בתאריך: 22.5.23 12:42

     

שני מקרים נפרדים של ניסיון להבריח סיגריות אלקטרוניות דרך נתב"ג, במסווה של סחורה פטורה ממס, נחשפו בימים האחרונים במסגרת חקירה שמנהלת רשות המסים דרך מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים, בשיתוף את בית המכס בנתב"ג. בשני המקרים מדובר בתושבי אשדוד.

במקרה הראשון, איש העסקים האשדודי, יניב בלטר, מי שהורשע וריצה מאסר בפרשת אלון חסן, מסתבך שוב עם רשויות החוק והפעם מדובר בניסיון לייבא סיגריות אלקטרוניות בייבוא אישי, תוך הגשת הצהרה כוזבת כי מדובר במוצר אחר שאינו חייב במס, כך על פי החשד.

הסיגריות שנתפסו. צילום: דוברות רשות המסים

הסיגריות שנתפסו. צילום: דוברות רשות המסים

ברשות המסים טוענים כי חשוד נוסף בפרשה הוא תושב אשדוד, שי בר, שעל פי החשד סייע לבלטר בניסיון ההברחה, במסגרתו ניסה בלטר להתחמק מתשלום מסים בסך של כחצי מיליון ש"ח. על סיגריות אלקטרוניות חל כיום מס קניה בשיעור של 145% מהמחיר הסיטוני השכיח בתוספת 4.64 ש"ח למ"ל אך לא פחות מ-8.9 ש"ח למ"ל.

במקרה השני, חשוד משה רוזן, תושב אשדוד והבעלים של חברת שובי יבוא ושיווק העוסקת בתחום הייבוא והשיווק של מוצרי מזון. על פי החשד, רוזן ניסה לייבא לארץ סיגריות אלקטרוניות תוך הגשת הצהרה כוזבת כי מדובר בשעוני יד. בדרך זו, על פי החשד, ניסה להתחמק מתשלום מס בסך של כמיליון ש"ח.

הסיגריות שנתפסו. צילום: דוברות רשות המסים

הסיגריות שנתפסו. צילום: דוברות רשות המסים

במהלך הימים האחרונים הפכה החקירה לגלויה, נערכו חיפושים בבתיהם של חלק מהחשודים, הם נעצרו ובהמשך שוחררו בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

יניב בלטר מסר בתגובה: "אין תגובה".

את תגובתם של שי בר ומשה רוזן לא ניתן היה להשיג.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר