נערה. צילום אילוסטרציה: freepik.com
צילום אילוסטרציה: freepik.com

אונס מתועד, במשך 4 שעות: התקדמות בחקירת האונס הקבוצתי באשדוד

בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד 4 אזרחי מולדובה בחשד לאונס של אישה בת 40 בדירה באשדוד. היום הוגשה הצהרת תובע על ידי המשטרה

פורסם בתאריך: 11.5.23 16:52

     

לפני כשבועיים התקבלה במשטרת אשדוד תלונה על ידי אשה בשנות ה-40 לחייה, לפיה מספר גברים ביצעו בה עבירות מין בדירה אליה הובילו אותה בעיר אשדוד. בעקבות התלונה נפתחה חקירה.

במהלך החקירה שהסתעפה והובילה לראיות וממצאים, נעצרו בסך הכל שישה חשודים, כולם בשנות ה-30, אזרחי מולדובה, המתגוררים באשדוד. על פי החשד כל השישה היו נוכחים וחלקם אף ביצעו את העבירות הקשות באופן ישיר בקורבן, שלוותה באופן צמוד ורגיש על ידי חוקרי המשטרה, וחשפה בפניהם את אשר אירע לדבריה, בזמן שהייתה בגילופין ובהכרה מעורפלת.

עם התקדמות החקירה, הצליחו חוקרי המשטרה באמצעות ממצאים פורנזיים לחזק את החשד נגד חלק מהחשודים, באשר לעבירות המין שביצעו בה, ובנוסף הצליחו החוקרים לשים את ידם על תיעוד שצולם במכשיר הנייד על ידי אחד החשודים, בו נצפים אחרים בזמן שקרוב ל-4 שעות, מבצעים בקורבן את זממם.

בתום חקירת המשטרה המאומצת והעברת חומר הראיות לידי הפרקליטות, במסגרת הארכת מעצרם היום בבית משפט השלום, הוגשה נגד ארבעה מהחשודים הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתבי אישום בימים הקרובים.

מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

"החקירה מראשיתה התנהלה באופן רגיש מאוד לאור מצבה הנפשי של הקורבן, אבל גם לאור העובדה שהכרתה הייתה מעורפלת בזמן שביצעו בה את העבירות", מסרה רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד, "ולכן הבנו שמרכז הכובד יהיה בעיקר בראיות אליהן נצליח להגיע, על מנת שהתמונה של מה שאירע באותן שעות בהן שהתה בדירת החשודים תתבהר. באמצעות חשיבה יצירתית, הצלחנו לשים את היד על ראיות זהב, בהן ממצאים פורנזיים שנותחו וקשרו חלק מהחשודים לעבירות הקשות, ותיעוד מזעזע שבו נראים החשודים בזמן שמבצעים בקורבן את העבירות הקשות. כעת אנחנו נמצאים בישורת האחרונה יחד עם הפרקליטות לקראת כתבי האישום ומיצוי הדין עם החשודים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר