ישראל אלישע, פולינה וייסמן
ישראל אלישע, פולינה וייסמן

דקר את פולינה בסכין והיכה למוות בפטיש: כתב אישום מזעזע נגד ישראל אלישע

ישראל אלישע, מואשם כי הגיעה לדירתה של פולינה ויסמן עם סכין ופטיש ורצח אותה באכזריות רבה זאת מאחר ורצה לשדוד ממנה את כספה

פורסם בתאריך: 27.3.23 19:06

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד ישראל אלישע אשר רצח אישה מאשדוד במטרה לשדוד אותה.

אלישע, בן 22, תושב אבן שמואל הוא מוזיקאי שלמד ועסק בתחום המוזיקה בין היתר כמפיק מוזיקלי.

ישראל אלישע

ישראל אלישע

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד שירין מחאג'נה, עולה כי לאלישע ולוייסמן לא הייתה הכרות מוקדמת. ביום האירוע הגיע אלישע לדירתה של המנוחה, לאחר שעזב את המקום שתה מספר בקבוקי בירה והחליט לשדוד אותה.

לאור האמור יצר אלישע קשר עם וייסמן וביקש להגיע פעם נוספת לדירה. אז הוא חבש כובע גרב לראשו, נטל מרכבו שקית ובתוכה סכין מטבח, פטיש וכפפות, ועלה אל הדירה. בין השניים התפתח ויכוח על רקע כספי, במהלכו הכה אלישע את וייסמן באמצעות הפטיש ודקר אותה באמצעות הסכין, בכל חלקי גופה. כתוצאה מכך, נפלה וייסמן על המיטה כשהיא חבולה ומדממת.

הסכין ששימשה על פי החשד ברצח פולינה וייסמן. צילום: דוברות המשטרה

הסכין ששימשה את אלישע ברצח פולינה וייסמן. צילום: דוברות המשטרה

בשלב זה, הותיר אלישע את וייסמן בחדר השינה ופנה למטבח על מנת לחפש את הכסף, לאחר שמצא אותו החל לשטוף את הפטיש. בעודו שוטף את הפטיש, הגיע בן זוגה של וייסמן אל הדירה והחל לדפוק בדלת.

אלישע ששמע זאת, חזר מיד אל חדר השינה, שם שכבה וייסמן על הרצפה כשהיא זועקת לעזרה. הוא סימן לה בידו לשתוק, תוך כדי שהוא מאיים עליה באמצעות הסכין. כאשר היא לא שעתה לבקשתו, הוא המשיך והכה אותה באמצעות הפטיש ודקר אותה באמצעות הסכין.

כל זאת הוא עשה, במטרה להסתיר את ביצוע השוד ולאפשר לעצמו הימלטות שקטה מהדירה ובכוונה לגרום למותה של וייסמן. כאשר, כל אותה העת בן הזוג עומד מאחורי הדלת, צועק ומנסה לפתוח את הדלת ולהיכנס לדירה.

מחוץ לזירת הרצח. צילום: דוברות איחוד הצלה

מחוץ לזירת הרצח. צילום: דוברות איחוד הצלה

בשלב מסוים, חדל אלישע מהכאתה ודקירתה של וייסמן, פתח את דלת הדירה, תוך שהוא מאיים על בן הזוג באמצעות הפטיש ונמלט מהמקום. אלישע ברח בריצה מהבניין כשבן הזוג דולק בעקבותיו ונמלט בריצה ובמהלך ההמלטות זרק את הפטיש והסכין סמוך לבית העלמין באשדוד וחזר אל ביתו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד מחאג'נה כי אלישע "רצח את המנוחה באכזריות תוך שימוש בפטיש ובסכין והכל תוך ביצוע עבירה אלימה נוספת של שוד, מעשיו של המשיב מעידים על מסוכנותו הגבוהה לציבור".

לנאשם יוחסו עבירות רצח בנסיבות מחמירות ושוד.

סנ"צ דורון אלוני, מפקד ימ"ר לכיש: "חרף העובדה שאין בין הנאשם למנוחה כל היכרות מוקדמת, הצלחנו בפעולות חקירה מהירות ומקצועיות של החוקרים, לסגור מעגל על זהות הנאשם ולעצור אותו תוך פחות מיממה, מרגע ביצוע הרצח האכזרי, ובתוך כך להוביל אותו אל זירת הרצח בה שחזר את מעשיו עד איתור כלי הרצח בנתיב בריחתו. העבודה המאומצת של חוקרי הימ"ר לאורך כל ימי החקירה, וגיבוש התשתית הראייתית נגד הנאשם, הובילה היום להגשת כתב האישום החמור נגדו בגין עבירת רצח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר