זירת האירוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת האירוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רצח באשדוד: מתה מפצעיה האישה שהוכתה באלימות קשה בביתה

אירוע קשה הערב באשדוד, אישה הוכתה למוות, ככל הנראה באמצעות פטיש. המשטרה עכבה את בעלה לחקירה, חשוד אחר נמלט מהזירה

פורסם בתאריך: 21.2.23 19:28

עדכון אחרון: 21.2.23 19:59

     

בשורה קשה מביה"ח אסותא אשדוד: למרות מאמצי הרופאים, מתה מפצעיה האישה שהוכתה הערב באלימות קשה בביתה באשדוד.

האירוע הקשה התרחש מוקדם יותר הערב ברובע ב' בעיר, כאשר אישה כבת 40 הותקפה והוכתה באלימות פיזית קשה, על פי החשד, באמצעות חפץ כהה. ככל הנראה פטיש.

זירת האירוע. צילום: דוברות איחוד הצלה

צוותי הרפואה של איחוד הצלה וכן חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה, העניקו לאישה טיפול רפואי והיא פונתה לבית החולים אסותא באשדוד, כשהיא במצב קשה עם חבלות בגופה.

שוטרי תחנת אשדוד הוזעקו למקום ועכבו את בעלה בחשד למעורבות באירוע. מידת מעורבותו באירוע כרגע, אינה ברורה. חשוד אחר במעורבות ברצח נמלט מהזירה.

פראמדיק מד"א עומר ויסמן וחובש רפואת חירום במד"א אלי הופמן סיפרו: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה בבניין מגורים, ראינו את האישה שוכבת כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשהיא במצב קשה".

ערן זריקר חובש באיחוד הצלה מסר: "מדובר באישה כבת 40 שנפצעה בינוני כתוצאה מאירוע אלימות. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונתה בניידת טיפול נמרץ כשהיא מחוסרת הכרה ומצבה מוגדר קשה".

אלא שכאמור, כעת נמסר מאסותא כי האישה מתה מפצעיה.

לרה צינמן, יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות: "אשה רביעית נרצחת בתוך שבועיים, והמדינה אינה מגיבה. הממשלה חייבת להתעשת מייד ולחוקק באופן דחוף את החוק לאיזוק אלקטרוני שיכול להבטיח התרעה מיידית על התקרבות הפוגע לבת זוגו המאוימת. הממשלה חייבת להבטיח סיוע משפטי וסוציאלי לנשים הנמצאות בסיכון גבוה.

"הנשים משלמות מחיר בחייהן על אוזלת יד וחוסר הרצון לקדם וליישם את התכנית לטיפול באלימות במשפחה. אנו, משפחות שאיבדו את יקיריהם מרצח, כואבים את כאבן של המשפחות והיתומים. ולא נעצור עד שהממשלה תיישם צעדים מעשיים למניעת הרצח הבא".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר