חוקרי משטרה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בן משפחה של בני שלמה נפצע בניסיון חיסול ואושפז באסותא אשדוד

מלחמת ארגוני הפשיעה לא עוצרת לרגע, והפעם מדובר בבן משפחה של העבריין שחוסל, שנדקר ונפצע. המשטרה עצרה חשוד וטענה שיש לו כתמי דם על הנעליים, אך בית המשפט שחרר אותו

פורסם בתאריך: 25.12.22 15:01

     

ביום שישי בערב התרחש ניסיון חיסול של קרוב משפחה של ראש ארגון הפשיעה, בני שלמה שנרצח לפני מספר חודשים. האירוע התרחש בשכונת כפר גבירול ברחובות, כאשר בן המשפחה של שלמה, בן 23, נדקר ונפצע ואז פינה את עצמו לבית החולים אסותא אשדוד.

ברחובות מתנהלים קרבות עקובים מדם בין אנשי ארגון הפשע של האחים לביא לבין אנשיו של הרחובותי לשעבר ומי שהיה יד ימינו של בני שלמה, אייל נגר המתגורר כיום באשדוד.

העבריין אייל נגר

העבריין אייל נגר

המשטרה עצרה תושב רחובות, בן 26 בחשד לעבירות של ירי ופציעה ומה שמפתיע שהחשוד הוא אדם שהיה מזוהה עד לאחרונה עם אייל נגר. הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו ושם סיפר נציג המשטרה כי בשעות הצהריים ביום שישי התקבל דיווח על ירי לעבר ביתו של החשוד ולאחר כמה שעות הגיע בן המשפחה של בני שלמה, כשהוא דקור בפלג גופו העליון לבית החולים אסותא. הבחור הפצוע לא משתף פעולה עם המשטרה.

במשטרה החליטו לזמן את החשוד לחקירה, אך הוא לא התייצב ולאחר מכן התייצב עצמאית, כאשר בלש מהמשטרה זיהה אותו וטען כי נעליו מגואלות בדם. החשוד מצידו טען כי מדובר בקפה ולא בדם.

הסנגורית שלו, עו"ד עינב יתח, טענה כי החשוד שהמשטרה עצרה הוא בכלל היה בישיבה ולמד תורה והרב שלו יכול להעיד על כך. היא אמרה כי האו נחקר, מסר עדות ואז כשסיים פתאום אמרו לו שנעליו מגואלות בדם. הוא טען כי מדובר בקפה, אך הדבר לא נבדק. "מצאת השבת הרב מתקשר אליי ואומר 'הילד היה איתי'. החשוד מתאמץ לחזור למוטב", סיפרה הסניגורית.

עו"ד עינב יתח

עו"ד עינב יתח

השופט דוד שוהם שדן בהארכת המעצר, תהה מדוע המשטרה עוצרת חשוד בירי לאחר שנטען שהירי היה לעבר ביתו? וציין כי זה שיש לו כתם על הנעליים והחשד הוא כי מדובר בכתם של דם, אך הדבר לא נבדק ולכן זה לא מהווה עילה להארכת מעצרו. לאור זאת, הורה השופט לשחרר אותו בערבות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר