כסף. צילום: דוברות המשטרה
כסף. צילום: דוברות המשטרה

תכננה להעלים הכנסות והוקלטה: "הוא היה מת אם היה יודע כמה אני מרוויחה באמת"

גבר תושב האזור שחשש שאשתו תעלים הכנסות במסגרת הליך הגירושין, פנה לחוקר פרטי על מנת שיוכיח כי הכנסותיה גבוהות. החוקר הצליח להשיג הקלטה של האישה שמודה כי מרוויחה סכומי כסף גבוהים, והשיג לגבר 'קלף מנצח' בדיוני הגירושין

פורסם בתאריך: 9.12.22 15:08

     

בני זוג תושבי האזור החליטו להתגרש לאחר שיחסיהם עלו על שרטון. עקב יחסיהם העכורים, הגבר החל לחשוש כי האישה תנסה להעלים את הכנסותיה הגבוהות, על מנת לדרוש ממנו לשלם דמי מזונות גבוהים. עקב כך, פנה הגבר לחוקר הפרטי דותן גל, כדי שיוכל להוכיח את הכנסותיה של אשתו לקראת דיוני הגירושין.

בפגישה עם החוקר סיפר הגבר כי הוא ואשתו נמצאים בהליך גירושים, וכי הוא רוצה להוכיח את הכנסותיה הגבוהות לפני שהיא תשכיל להעלים אותן. הגבר סיפר לחוקר כי האישה מחזיקה בקליניקה בביתה להסרת שיער, איפור, וטיפולי ציפורניים לנשים, וכי היא מרוויחה סכומי כסף גבוהים מאוד. "היא ממש מקצועית ויש לה המון לקוחות" סיפר לחוקר. "יש לה לקוחות שמשלמים במזומן כך שאין רישום על הרבה הכנסות. היא מצהירה שהיא מרוויחה 5,000 ש"ח בחודש ואני יודע בוודאות שזה הרבה יותר".

שטרות. אילוסטרציה

""הוא היה מת אם הוא היה יודע כמה אני מרוויחה באמת". שטרות. אילוסטרציה

החוקר החליט כי עליו לבצע תרגיל על מנת לחשוף את האמת, באמצעות חוקרת סמויה שנשלחה לקבל טיפול בקליניקה של האישה, ולנסות להוציא ממנה הקלטה שתשמש נגדה. כבר בזמן קביעת התור אצל האישה, ניתן היה להבין על היקפי העבודה של האישה שכן היא אמרה שהיא עמוסה בשבוע הקרוב ואין לה מקום לתור חדש. החוקרת הסמויה הצליחה לקבוע תור לשבוע לאחר מכן, ועוד בתחילת הביקור התרשמה כי מדובר בקליניקה יוקרתית ומעוצבת.

במהלך הטיפול החוקרת הסמויה הצליחה להתחבב על האישה וזכתה באמונתה. האישה שיתפה את החוקרת במספר הלקוחות שלה ועל היקף הכנסותיה, ואף סיפרה על הליך הגירושין שהיא עוברת. שם הגיע הוידוי המשמעותי, במהלכו שיתפה האישה כי היא לא מוכנה לספר לבעלה על הכנסותיה, כדי שהיא תוכל לקבל דמי מזונות גבוהים. "הוא היה מת אם הוא היה יודע כמה אני מרוויחה באמת", אמרה. "אני עובדת קשה, שגם הוא יעבוד קשה". השיחה כמובן הוקלטה, ובידי הגבר הקלטה ששווה קלף זהב בדיוני הגירושין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר