זירת הרצח, מוחמד צלאח ובני שלמה
זירת הרצח, מוחמד צלאח ובני שלמה

מבוי סתום בתיק רצח בני שלמה: גם החשודים המרכזיים שוחררו

לאחר שבזה אחר זה שוחררו לביתם החשודים האחרים, היום החליט בית המשפט שלא להיענות לבקשת המשטרה ולא להאריך את מעצר החשודים המרכזיים ברצח, האחים מוחמד ועלא צלאח

פורסם בתאריך: 14.11.22 13:25

     

לאחר כמעט חודש וחצי במעצר, הוחלט לשחרר את החשודים המרכזיים ברצח העבריין בני שלמה. למרות שהם נלכדו זמן קצר לאחר הרצח ולמרות שהרכב שהביא ואתם לזירה נמצא בידי המשטרה, היא התקשתה להציג ראיות של ממש שיובילו לכתב אישום נגד החשודים ברצח.

היום, לאחר 41 ימים במעצר ולאחר ששאר החשודים כבר שוחררו לביתם, ביקשה המשטרה להאריך שוב את מעצרם של שני החשודים המרכזיים ברצח האחים מוחמד ועלא צאלח. אלא שהושפטת מירב עמר כהן סירבה לבקשת המשטרה והורתה לשחרר את האחים לביתם.

תיעוד רצח בני שלמה:

במשטרה התנגדו והגישו בקשה לעיכוב ביצוע ההחלטה והמשטרה צפויה להגיש ערעור לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד ההחלטה לשחרר.

כזכור, כבר בשבוע שעבר שוחררו בהסכמה שני חשודים אחרים במעורבות ברצח. גם חשוד שלישי, חמאדה קשוט, שוחרר בהסכמה, זאת לאחר שהיה חשוד כי הוא זה שקבע את הפגישה עם בני שלמה, תוך שהיה מעורב בתכנון לחסל אותו.

גם חשוד נוסף, סאהר קטיפיאן, שוחרר השבוע ממעצר. היום כאמור הוחלט לשחרר את שני החשודים האחרונים, מה שמלמד כי התיק שבנתה המשטרה התפורר לגמרי.

עורכי הדין (משמאל): אורי בר עוז, יוסף אשכנזי ונדיר ברנצ'י

עורכי הדין (משמאל): אורי בר עוז, יוסף אשכנזי ונדיר ברנצ'י

"אחרי 41 ימים, כפי שאמרתי עובר למעצרם של ארבעה, שיש להמתין בסבלנות, המשטרה תעשה את עבודתה ואין לנו צל של ספק שהחשודים אינם מעורבים בעבירה של רצח של בני שלמה. החלטת בית המשפט עשתה צדק. אין לנו צל של ספק שנגרם לסטודנט לרפואה שהיה החשוד העיקרי נזק כבד", מסרו בתגובה עורכי דין אורי בר עוז ויוסי מזרחי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר