ליאור אישטו והאקדח באמצעותו בוצע הרצח. צילום: דוברות המשטרה
ליאור אישטו והאקדח באמצעותו בוצע הרצח. צילום: דוברות המשטרה

הרקע לרצח – סכסוך בין צעירים: בן 18 מאשדוד יואשם כי ירה למוות בליאור אישטו

הותר לפרסום: הצהרת תובע - הוגשה לפני זמן קצר נגד החשודים ברצח המנוח ליאור אישטו בתאריך בחודש ספטמבר האחרון

פורסם בתאריך: 20.10.22 15:58

     

ראשיתה של חקירת מקרה הרצח החלה עם דיווח שהתקבל בתאריך ה-8 בספטמבר השנה, מבית החולים אסותא באשדוד, אודות רכב שהגיע אל פתח בית החולים, שם נהג הרכב השאיר את הקורבן שהיה פצוע אנוש לקבלת טיפול רפואי ונמלט.

כוחות גדולים של מרחב לכיש, בהם תחנת אשדוד וימ"ר לכיש, החלו לתחקר את המקרה ראשית ברמה המודיעינית, דבר שהוביל לאיתור זירת הרצח בעיר אשדוד, ותחילת חקירתה.

במקביל, עם התקדמות החקירה המודיעינית, ולאחר מצוד אחר שני החשודים (18-19, אשדוד) המרכזיים שנמלטו לצפון הארץ, הם נעצרו בבית מלון בעיר טבריה והובאו לחקירה בימ"ר לכיש יחד עם מספר חשודים נוספים שנעצרו בחשד לסיוע לאחר מעשה ושיבוש חקירה, והחקירה נגדם עודנה מתנהלת.

שוטרי ימ"ר לכיש חוקרים את הזירה. צילום: דוברות המשטרה

שוטרי ימ"ר לכיש חוקרים את הזירה. צילום: דוברות המשטרה

מחקירת המשטרה שנוהלה עד כה תחת איסור פרסום, עלה החשד כי הרקע לרצח הנו סכסוך מתמשך בין המעורבים על רקע אלימות וסמים. ביום הרצח, אישטו וחבריו חיפשו את החשוד המרכזי, בן 18 מאשדוד, בשל אותו הסכסוך, ונודע להם כי הוא נמצא במסיבה בלופט ברובע ד'. כאשר אישטו וחבריו הגיעו למקום, יצא החוצה החשוד וחברו ובמהלך מפגש בין הצדדים הוא שלף לפי החשד אקדח בו היה חמוש, ביצע ירי לעבר אישטו בעודו יושב ברכב ונמלט.

בסריקות נרחבות שנערכו ע"י השוטרים בזירה הרצח וסביבה, בנוסף לממצאים שנאספו, אותר גם האקדח שלפי החשד שימש את החשוד בביצוע הרצח.

מעצרם של החשודים המרכזיים הוארך מעת לעת ע"י בימ"ש, בזמן שחוקרי ימ"ר לכיש המשיכו לאסוף ולגבש נגדם את הראיות שהובילו להפללתם בקשר ישיר לביצוע הרצח.

היום במסגרת דיון נוסף שהתקיים, הוגשה לבימ"ש הצהרת תובע באשר לכוונת הפרקליטות להגיש נגד החשודים כתבי אישום בימים הקרובים. כמו כן, בימ"ש נעתר לבקשת המשטרה, האריך את מעצרם עד לתאריך ה 24.10.22 והסיר את צו איסור הפרסום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר