ליאור אישטו ז"ל
ליאור אישטו ז"ל

"היית האור של המשפחה": אחותו של ליאור אישטו שנרצח באשדוד נפרדת ממנו בכאב

ליאור אישטו, בן 26 מאשדוד נרצח ביריות אקדח לפני כעשרה ימים בשל סכסוך. נעצרו מספר חשודים וצו איסור פרסום הוצא לבקשת המשטרה על כל פרטי החקירה. אחותו של ליאור נפרדה ממנו בפוסט עצוב בו היא מספרת על האח שהיה לוחם מצטיין בצה"ל

פורסם בתאריך: 18.9.22 17:26

     

בתאריך 8 בספטמבר לפני כעשרה ימים, בשעת ערב התרחש אירוע רצח ברובע ד' באשדוד. תושב העיר, ליאור אישטו בן 26, נורה מאקדח ונפצע וחבריו הבהילו אותו לבית החולים אסותא שם נקבע מותו.

זמן קצר לאחר מכן הטיל מפקד מרחב לכיש את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש – עם התקדמות החקירה, אותרו זהויותיהם של 5 חשודים מעורבים, וכוחות המשטרה ניהלו אחריהם מצוד, שבסיומו שני החשודים המרכזיים נעצרו לחקירה בחשד לרצח, כשהם לפי החשד מסתתרים בעיר טבריה, וכן שלושה נוספים שנעצרו באשדוד בחשד לסיוע, שיבוש והעלמת ראיות.

שוטרי ימ"ר לכיש חוקרים את הזירה. צילום: דוברות המשטרה

שוטרי ימ"ר לכיש חוקרים את הזירה. צילום: דוברות המשטרה

כמו כן, נתפסו שני רכבים שלפי החשד היו מעורבים באירוע. 4 מהחשודים בשנות ה 18-20, וחשוד נוסף שהנו אביו של אחד מהם כבן 57. כולם תושבי אשדוד ואשקלון. מהחקירה שנוהלה עד כה, הרקע לרצח הנו סכסוך פלילי שהתגלע בין הצדדים.

החשודים הבוא לדיון בהאכאת מעצרם ובמקביל הוציאה המשטרה צו איסור פרסום על פרטי החקירה – היום האריכה המשטרה את הצו ב-14 ימים נוספים עד לתאריך 29 בספטמבר.

ליאור אישטו ז"ל

ליאור אישטו ז"ל

אחותו של ליאור, רחל פרסמה פוסט בו נפרדה ממנו וסיפרה עליו וכך היא כתבה:

ליאורי שלי,
יום חמישי 8.9.22, יום שיהיה חרוט אצלי ואצל כל המשפחה לעולמי עד..
ליאור שלי, ליאור עם העיניים הנוצצות, החיוך חושף גומות.. עם הלב הרחב, כל מי שהכיר אותך ידע, ידע שאתה הראשון לעזור ולהתייצב בשעת צרה ושמחה..
ליאור של מקיף ג', כיתה מדעית! ליאור לוחם כפיר! הכל סיימת בהצטיינות! היית האור של המשפחה, נולדת בחג האורים, אחרי תקופה לא קלה, שהמשפחה הייתה בחושך מוחלט!
אתה הגחת לעולם בזמן שאחיך הגדול שלום נלחם על חייו והוא רק בן 4 שנים.. בזכותך הצלחנו לחייך ולראות ימים יפים יותר.. שמרנו עלייך בצמר גפן, דאגנו שתהיה הטוב מכולם בכל תחום ותחום וכך היה, בלימודים, שלא התייאשת לרגע והוכחת את עצמך טוב טוב למרות כל הקשיים..
בצבא כלוחם כפיר, תמכת ודרבנת, היית מוטביציה לחברייך ולמפקדיך, היית הראשון בהכל,
ליאור אחי הקטן, לא רוצה שתהיה הראשון למות.. יש עוד הרבה לפנייך ליאורי שלי..
במהלך כל הסופש חברייך באו מוכי הלם ותדהמה, לא מבינים איך קרה הגרוע מכל.. ניחנת באהבת חברים בלתי ניתנת לתיאור, אנחנו המומים ליאור שלי…
יום חמישי, 8.9.22, כשאתה אחרי ארוחת ערב עם אמא, יצאת מהבית מחוייך ושמח.. ולא ידעת שהגרוע מכל לפנייך.. אדם שפל וחסר מעצורים, מהסוג הגרוע של הפחדנים מבלי להכיר אותך, הגיע מאחורה ונטל את חייך
למה?! ככה! למה?! טעות בזיהוי. למה?! כי נקלעת לסיטואציה שלא קשורה אלייך כלל! כי אתה דומה למישהו! אסון גדול שלא ניתן לתאר!
אני אזכור אותך תמיד ליאור עם ה 3 גומות חן שלי..
תהיה חזק למעלה אחי, אבא שלנו איתך..
אנחנו פה כדי למצות מלוא הדין ולנקות את שמך שהוכתם
אוהבת כל כך ולנצח
אחותך רחל!

היא גם צירפה לפוסט קליפ עם תמונות של ליאור:


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר