המודעות בטיקטוק
המודעות בטיקטוק

מלחמת ארגוני הפשיעה עברה לטיקטוק? מודעות אבל של דומרני ובני שלמה הופצו שם

זה החל במודעת אבל שפורסמה נגד העבריין שלום דומרני כאשר היא מהללת עבריין אחר, בתגובה פורסמו מודעות אבל נגד העבריין בני שלמה ויד ימינו. בשתיהן כתוב התאריך של היום, אך יחד עם זאת חשוב לציין כי השלושה בריאים ושלמים

פורסם בתאריך: 14.8.22 11:02

     

המאבק הגדול בין ארגוני הפשיעה באזור שלנו נמשך כבר זמן רב וביתר שאת בשנה האחרונה בעיקר בין הארגונים של שלום דומרני ובני שלמה.

המשטרה מצליחה לא פעם למנוע חיסולים ופיגועים פליליים בין הארגונים הללו וכעת נראה כי המאבק בין הארגונים הללו עבר לרשת הטיקטוק.

המודעה נגד דומרני. צילום מסך מהטיקטוק

אתמול פורסמה בחשבון טיקטוק אנונימי שרק נפתח מודעת אבל על שמו של העבריין שלום דומרני, כאשר התאריך המצוין בה – הוא היום ה-14 באוגוסט עם כתובת באשקלון. מעל המודעה כתוב בגדול "אייל נגר מספר1", נגר הוא עבריין מוכר, הנחשב לבכיר בארגון הפשיעה של בני שלמה.

התגובה לא איחרה להגיע וכעבור כמה שעות נפתח חשבון טיקטוק, אף הוא אנונימי וחדש ובו עלו מודעות אבל על שמם של בני שלמה ואייל נגר. כאשר בכל אחת מהם נכתב התאריך של היום ומקום המגורים של כל אחד מהעבריינים.

המודעה נגד אייל נגר. צילום מסך מהטיקטוק

רק בסוף השבוע נעצרו שני עבריינים מארגונו של בני שלמה – דין בן פורת ודניאל מלסה, לאחר שבביתם נמצא אקדח עם כדורים וכן שכפ"צ. מעצרם הוארך אתמול על ידי המשטרה.

הנשק והשכפ"צ שנתפסו בביתם של העבריינים. צילום: דוברות המשטרה

גם אייל נגר ביקר בבית המשפט לאחרונה, זאת לאחר שנעצר בחשד לסחיטה באיומים ובסוף השבוע הוא שוחרר ממעצר ובהרחקה מהעיר אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר