תחנת דלק טן. צילום יח"צ
תחנת דלק טן. צילום יח"צ

"אתה השודד": כך היא הטיחה והפלילה את בן הזוג שלה בביצוע שוד באשדוד

תושב אשדוד מואשם כי שדד תחנת דלק באיומי סכין. בין הראיות המפלילות נגדו יש את בת הזוג שלו שמזהה אותו בסרטון של ביצוע השוד וכן שיחה ביניהם שהיא מטיחה בו שהוא השודד

פורסם בתאריך: 11.4.22 15:05

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד סרגיי אסטרקס, בן 27 מאשדוד, בגין שוד תחנת דלק, תוך שימוש בסכין.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אירה ויימן קריקון, אסטרקס הגיע לתחנת דלק "טן" בצומת "עד הלום" הסמוכה לאשדוד בשעת ערב. הוא עמד ותיצפת על התחנה והבחין כי בתחנה יש שתי עובדות הנמצאות לבדן ועומדות בסמוך למשרד. בעודו עוטה מסכה על פניו ומחזיק סכין בידו, הוא ניגש אליהן, דחף אחת מהן למשרד ודרש מהן להיכנס פנימה. בתוך המשרד, הוא דרש מהן "להוציא את הכסף שיש עליהן" כאשר הוא מחזיק מנופף בסכין שבידו.

סכין. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

סכין. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בעקבות החשש שלהן מאסטרקס שהחזיק סכין, הן מסרו לו כסף מזומן בסך כולל של כ-1450 ש"ח. הוא שאל אותן אם יש כסף מזומן נוסף, הן ענו שלא, אז הוא לקח את הכסף ונמלט מהמקום.

לאחר הגשת התלונה במשטרה, החלו שוטרי תחנת אשדוד בביצוע פעולות שונות. הם בדקו מיד באמצעים הטכנולוגיים השונים, בהם מצלמות אבטחה באזור, והצליחו להתחקות אחר נתיב הגעתו של אסטרקס לתחנת הדלק. החוקרים זיהו כי הוא נכנס לתחנת דלק סמוכה ולקחו ממנה את מצלמות האבטחה, ושם הוא נראה בפנים גלויות כשהוא לבוש באותם בגדים בזמן ביצעו השוד. אחד העובדים בתחנה שהכיר אותו, זיהה אותו עבור החוקרים, מה שהוביל למעצרו.

במהלך חיפוש בביתו לא נתפס כסף ובחקירתו הוא הכחיש את החשדות נגדו. המשטרה עיכבה לחקירה את בת הזוג שלו, שזיהתה אותו בסרטון של ביצוע הושד בתחנת הדלק טן. בת הזוג אף שוחחה עמו בשיחה שהמשטרה תיעדה, במהלך השיחה היא הטיחה בו "אתה השודד".

תחנת המשטרה באשדוד. צילום: דור גפני

תחנת המשטרה באשדוד. צילום: דור גפני

כל הראיות הללו הונחו בפניו של אסטרקס, אך הוא המשיך להכחיש, ולבסוף אמר כי אינו מרגיש טוב ולכן אינו יכול להשיב לשאלות.

הדברים הללו הספיקו בשביל לגבש נגדו כתב אישום בעבירה של שוד בנסיבות מחמירות. במקביל, הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר