דקל (נתנאל) ששונקר
דקל (נתנאל) ששונקר

עלה ל-18 מספר הקורבנות של דקל ששונקר: נכון לעכשיו, אחת נדבקה באיידס

כעת מתברר כי בין הקורבנות של ששונקר ישנם גם גברים שעל פי החשד הוא קיים עמם יחסי מין לא מוגנים. בדיקות בטלפון שלו מגלות עשרות אם לא מאות התכתבויות עם נשים וגברים והמשטרה כעת בודקת אותן. הקורבנות נשלחו לבדיקות של נגיף האיידס ובינתיים אחת נדבקה והמשטרה ממתינה לתוצאות נוספות

פורסם בתאריך: 12.12.21 12:49

     

דקל ששונקר החשוד בהפצת מחלת האיידס ובעבירות מין רבות, בין היתר בתושבות אזור אשדוד-אשקלון, הובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון.

נציגי המשטרה בדיון אמרו כי כעת יש 18 קורבנות פוטנציאליים, ולצד זאת נבדקות מאות התכתבויות שלו ברשתות החברתיות עם נשים וגברים שיש צורך לבדוק אותם.

לאחרונה, הגיעה למשטרה מתלוננת נוספת שטוענת כי ששונקר ביצע בה עבירות מין בביתה בפתח תקווה, בהיותה בת 13 בלבד, כאשר הוא היה בן 19. היא בעבר התלוננה נגדו במשטר והתיק נסגר, אך כעת היא הגיעה עם טענות חדשות כלפי ששונקר והתיק נפתח שוב.

אילוסטרציה: מוטי מילרוד

ששונקר באופן כללי מכחיש את הטענות על עבירות מין וטוען כי למשל אחת המתלוננות נגדו מקיימת יחסי מין תמורת תשלום, "הוא בגרסה שלו טוען 'ישבתי אצל הגברת הזו בבית הבאתי לה כסף תמורת יחסי המין, היא ביקשה עוד כסף ושאקנה לה סיגריות וממתקים לילדה', הוא יצא למכולת קנה סיגריות קנה ממתקים לילדה וקיימו יחסי מין פעם שניה, איך זה מסתדר עם טענה של אונס?", תהה עו"ד ליאור רונן המייצג את ששונקר. נציג המשטרה השיב כי הקורבן מוסרת גרסה אחרת.

הוא חשוד גם בקבלת דבר במרמה בכך שהוא הבטיח לקורבנות כסף ועזרה במזון, וכך הסביר נציג המשטרה בבית המשפט: "מדובר על זה שאצל חלק מאותן נשים הבטיח להם עזרה כלכלית, או כעו"ד צעיר, או כבעל מוסך יעזור להם בצורה כזו או אחרת, לקח מהם כספים תמורת אותה עזרה, כמובן עזרה לא נתן ואת הכסף לקח… כל הבסיס של כל אותן נשים זה בעיה שהתחיל בזה שיש להם או בעיה כלכלית, או בעיה בריאותית או שניהם ביחד, החיבור הוא בזה, מכאן התחיל הפגישה ולאחר מכן עבירת המין".

הקורבנות של ששונקר נשלחו לבדיקה להימצאות נגיף האיידס, ובינתיים התברר כי אחת נדבקה ובמשטרה ממתינים בדריכות לתוצאות הבדיקות של שאר הקורבנות.

דקל ששונקר

דקל ששונקר

במשטרה טוענים כי הוא חשוד בהפצת מחלה בקרב גברים עמם קיים יחסי מין, וכעת זה נבדק במשטרה.

בדיון היום בבית המשפט התבקש להאריך את מעצרו ב-8 ימים, אך השופטת דורית בונדה קבעה כי מעצרו יוארך בחמישה ימים. "נדמה כי לא בכדי הוקם צוות חקירה מיוחד לחקור את הפרשה שלפניי, פרשה ההולכת ומסתעפת כמעט מידי יום. על אף שמדובר בקורבנות רבים, שהולכים ומצטברים, עדיין מצופה מהיחידה החוקרת לבדוק את כלל טענות ההגנה של המשיב וזוהי אף חובתה של היחידה החוקרת", כתבה השופטת בונדה.

מספר הטלפון הייעודי של צוות החקירה המיוחד שהוקם הוא 053-4918183,


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר