אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

צעיר מאשדוד נאשם כי תקף מינית חברת ילדות ואמר לה "עושים כיף"

הוא נאשם כי נגע בגופה ללא הסכמתה שוב ושוב, זאת למרות שהיא אמרה לו כי היא אינה נמשכת לגברים אלא לנשים

פורסם בתאריך: 8.11.21 18:54

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט כתב אישום נגד תושב אשדוד בן 21 בעבירה של מעשה מגונה, זאת לאחר שפגע מינית בצעירה בת גילו.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אלכס דרנבוים, הצעיר מאשדוד והמתלוננת הם חברי ילדות. יום אחד במהלך חודש נובמבר 2019, סמוך לחצות הלילה הם צעדו יחד לבתיהם לאחר בילוי משותף עם חברים בו שתו השניים מספר בירות.

בעודם הולכים החליטו השניים לעצור בפארק בשכונת הסיטי כי הצעירה ביקשה לעשן סיגריה, והם התיישבו על ספסל. לפתע הושיט הצעיר את ידו ונגע באיבר מינה של הצעירה מבעד למכנסיה, והחל לנשק אותה.

בתחילה קפאה הצעירה ואז היא שאלה אותו מה הוא עושה? הוא השיב לה "עושים כיף", וניסה לנשק אותה עוד מספר פעמים ולגעת באיבר מינה, בעודה היא אומרת לו "לא". היא אף נעמדה על מנת להתרחק ממנו וציינה בפניו מפורשות, כי היא נמשכת לנשים, ולא לגברים, כשהיא מביעה בכך את אי רצונה במעשים.

הצעירה עמדה והחלה לעשן סיגריה, ואז הנאשם הושיט את ידו הימנית לעברה והכניס את ידו מתחת למכנסיה ותחתוניה לעבר איבר מינה. היא עצרה את ידו של הנאשם בידה, והוא הוציא את ידו ממכנסיה.

אך גם בשלב הזה הוא לא הרפה ממנה, ומיד לאחר מכן הכניס את ידו מתחת לחולצתה. היא התרחקה ממנו, קמה ואמרה לו שהיא הולכת לביתה. הוא אמר לה כי ילווה אותה, והלך עמה עד ללובי הבניין בו היא מתגוררת.

"במעשיו אלה, הנאשם ביצע מעשה מגונה במתלוננת שלא בהסכמתה החופשית", נכתב בכתב האישום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר