כמעט ודורסת את החייל. מתוך תיעוד המצלמות
כמעט ודורסת את החייל. מתוך תיעוד המצלמות

צפו: צעירה מאשדוד פורצת מחסום של צה"ל ומבריחה פלסטינים

אריאלה תורג'מן, בת 23 מאשדוד מואשמת כי הבריחה פלסטינים ופרצה מחסום של צה"ל תוך שהאי כמעט דורסת את אחד החיילים. "יראת החוק עומדת לנגד עיניה, היא למדה משפטים ומצרה על מה שעשתה", אמר סנגורה

פורסם בתאריך: 5.8.21 15:44

     

במוצאי השבת האחרונה, נסעה אריאלה תורג'מן, בת 23, מאשדוד עם רכבה משטח הרשות הפלסטינית לשטח ישראל.

ברכבה ישבו שלושה פלסטינים שברשותם לא היו אישורי שהיה כחוק, והיא ביקשה להכניס אותם לישראל. היא נסעה לעבר מחסום גורביץ' הנמצא בסמוך למושב שקף שבאזור לכיש. באותו הזמן עמדו במחסום שני חיילים מגדוד 77, יצחק תורג'מן ואהרון שמחי.

כאשר הגיעה למחסום, אמר לה החייל יצחק כי לא ניתן לעבור במחסום זה ללא אישור מעבר ולכן עליה לנסוע למחסום תרקומיא. היא החלה לנהל שיח עם שני החיילים שהסבירו לה שוב ושוב כי לא ניתן לעבור דרך המחסום הזה. במקביל, עבר במקום רכב אשר מחזיק ברישיון מעבר והחייל יצחק פתח לו את המחסום המקביל על מנת שהוא יעבור.

החייל אהרון הבחין כי תורג'מן מתחילה לנסוע רוורס וחשד כי היא מתכוונת לעבור דרך המחסום המקביל שנפתח והוא התקרב לעבר הרכב שלה על מנת לחסום את המעבר. תורג'מן נופפה לכיוונו באצבע משולשת והחייל אהרון השיב לה גם באצבע משולשת.

תורג'מן, כך על פי כתב האישום שהוגש נגדה, לא היססה לרגע וסחטה את דוושת הגז כשפניה לעבר המחסום הפתוח, והיא המשיכה בנסיעה פרועה קדימה תוך שהיא פוגעת עם חלקו הקדמי הימני של הרכב בחייל אהרון אשר נהדף ימינה בשל הפגיעה.

היא לא עצרה לרגע והמשיכה בנסיעה הפרועה, כך על פי כתב האישום וחצתה את המחסום אל תוך שטח המדינה מבלי שהחיילים הצליחו לעצור בעדה.

צפו בתיעוד האירוע:

תורג'מן הואשמה בהסעת שב"ח ובנהיגה פוחזת.

במקביל הוגשה נגדה בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים בטענה כי תורג'מן "תסכן את בטחונו של הציבור, בשים לב לכך כי המשיב נוהגת ברכב בצורה פראית מסכנת את חייהם של החיילים בדרך. הנאשמת בחרה להתעלם מאיסור הכניסה למחסום והחליטה לעשות דין לעצמה תוך שהיא פורצת את המחסום בעוד היא מסיעה ברכבה שוהים בלתי חוקיים", נכתב בבקשה.

בדיון שהתקיים בעניין הארכת מעצרה אמר סנגורה: "מדובר באשת חוק. מדובר במי שסיימה תואר במשפטים ועושה התמחות ועתידה להבחן במבחני לשכת עורכי הדין. היא לא מעל החוק ואני מנסה לעטוף את מעשה האיוולת שעשתה. היה לה שיקול דעת  לא נכון ובשניה אחת עשתה מעשה שלא יעשה. אני מניח שלא תעשה את הטעות הזאת שוב".

עוד הוסיף סנגורה ואמר כי כל שעה שהיא נמצאת במעצר היא בסכנה נפשית ופיזית, "מדובר במי שפחדה ונבהלה וכל המעשה המאוד לא נכון נעשה מתוך פחד ולא מתוך עבריינות או כוונה. יראת החוק עומדת לנגד עיניה, היא למדה משפטים ומצרה על מה שעשתה", אמר.

נציג המשטרה, עו"ד עמית חומרי הגיב לכך בדיון ואמר כי זה שהיא למדה משפטים "זה יוצר אצלה חובה מוגברת שחייל אומר לה לא לעבור, לא לעבור. לא לעשות לו אצבע משולשת, כמעט לדרוס אותו ולנהל מרדף".

השופט משה הולצמן הורה על הארכת מעצרה עד להחלטה אחרת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר