רעולי הפנים משתוללים בבר
רעולי הפנים משתוללים בבר

הפגישה שהתפוצצה והבכיר מארגון ג'רושי: מה קרה בפאב הבונגוס באשדוד?

המשטרה עצרה היום את בעלי הפאב, את העבריין דודו בוטרשווילי ולפני זמן קצר גם עבריין המזוהה עם משפחת ג'רושי, בשל האירוע האלימות בפאב הבונגוס באשדוד

פורסם בתאריך: 17.6.21 21:30

     

ביום שלישי בערב התרחש אירוע אלימות מבהיל בפאב הבונגוס בשדרות תל חי באשדוד. רעולי פנים נכנסו אליו בשעת ערב, בזמן שהמבלים בפנים והחלו להרוס את המקום. תיעוד האירוע הופץ ברשתות החברתיות וזה מה שהביא את המשטרה לפתוח בחקירה.

בדרך כלל במקרים חריגים המתרחשים במקומות בילוי כמו פאבים, מחויב בעל המקום לדווח למשטרה על כך. אלא שבמשטרה טוענים כי בעל הפאב, ליאור גבאי, לא דיווח על כך בניגוד לתנאי רישיון העסק שלו ולכן אתמול אחר הצהריים הוא נעצר לחקירה.

צפו בתיעוד: (אם ידוע מי צילם אותו אנא עדכנו אותנו)

לרוב, המשטרה אינה עוצרת על עבירה כזאת, ומסתפקת רק בצו סגירה מינהלי לתקופה מסוימת. אלא שבמקרה הזה, מידע מודיעיני שהגיע למשטרה, דיבר על כך שכמה שעות לפני האירוע בפאב, התקיימה פגישה במסעדה באשדוד, בה השתתף העבריין אשדודי, דודו בוטרשווילי וכן עבריין נוסף הנחשב בכיר בארגון הפשיעה של משפחת ג'רושי מרמלה.

הפגישה, עסקה בסכסוך כלכלי הקיים, לכאורה עם גבאי, אלא שהפגישה לא התנהלה לשביעות רצון המשתתפים בה והסתיימה ב"פיצוץ". במשטרה חושדים כי בשל הסכסוך הזה נשלחו אותם רעולי פנים לפאב וזרעו בו הרס רב.

גבאי, הובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון להארכת מעצרו, בחשד לעבירות של תגרה, עיסוק בניגוד לרישיון ושיבוש מהלכי משפט.

בתחילה טענו במשטרה כי לא ידוע בוודאות אם הוא השתתף בתגרה, אך לאחר תהייה של עורכת הדין ורד שלו שייצגה את גבאי, מחקה המשטרה את החשד לתגרה.

השופטת דורית בונדה אף תהתה מדוע בכלל נעצר גבאי, "המשיב קורבן לעבירות שעל פי החשד בוצעו בפאב אותו הוא מחזיק. על אף שנגרם נזק לרכוש בעסקו של המשיב, על ידי גורמים אחרים, בחרה היחידה החוקרת לעצור דווקא את המשיב", כתבה השופטת והורתה לשחררו למעצר בית בן חמישה ימים.

במקביל נעצר גם בוטרשווילי בחשד לעבירות של קשירת קשר לעשות פשע, היזק לרכוש ותגרה. כאשר במשטרה חושדים כי בשל הסכסוך עם גבאי, לכאורה עמד בוטרשווילי מאחורי שליחת רעולי הפנים שהשתתפו בתגרה ובהרס הפאב. בחקירתו שמר בוטרשווילי על זכות השתיקה.

דודו בוטרשווילי

דודו בוטרשווילי

הסנגורית עו"ד תום הלפרין שייצגה את בוטרשווילי בדיון, טענה כי המשטרה עצרה את בוטרשווילי רק בגלל "המוניטין" שלו. "מעולם לא ראיתי בקשה שבה נרשם גם תחת פרטי העבירות וגם תחת העובדות המהוות בסיס לחשד, כי 'החשוד מוכר בתחום הפלילי' ושחלק מהעובדות המהוות בסיס לחשד זה 'רישום פלילי חשוד שהוא בדוקאי מוכרז'. אני סבורה שזו ורק זו הסיבה שהמשיב נעצר אתמול ללא צו בית משפט והובא היום להארכת מעצר".

גם השופטת הסכימה עם הטענות של הסנגורית ושחררה את בוטרשווילי למעצר בית בבית מלון בהרצליה.

לפני זמן קצר נעצר גם אותו עבריין ממשפחת ג'רושי ומהמשטרה נמסר כי "כוחות המשטרה חשוד כבן 35 מרמלה, לאחר שזוהה בין המעורבים החשודים בגרימת הנזק, בתיעוד שנמצא בידי המשטרה. מחר יובא החשוד בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו".

עו"ד ורד שלו

עו"ד ורד שלו

בתגובה לחשדות נגד גבאי, טוענת עו"ד ורד שלו, כי מרשה כלל לא היה בפאב בזמן קרות האירוע, אלא במקום אחר וכי כאשר קיבל דיווח על כך המשטרה כבר הייתה במקום, כך שאין כל סיבה לטעון כי לא דיווח על כך.

עוד הוסיפה: "מרשי נעדר עבר פלילי כשלהו מנהל את העסק ללא רבב מעל עושרו שנים, לא נרשם בו כל אירוע פלילי וגם האירוע שהיה שלשום הוא אירוע שאינו קשור למרשי ואין לו זיקה לחשודים בתקיפה. באופן אבסורדי מרשי הקורבן נעצר על ידי משטרת אשדוד. במהלך הדיון לאחר שהמשטרה חזרה בה מעבירת התגרה וגם לאור המעשים המינוריים שנותרו, השופטת מתחה ביקורת חריפה כלפי המשטרה ושחררה את מרשי למעצר בית".

עו"ד נס בן נתן. צילום: עופר וקנין

עו"ד נס בן נתן. צילום: עופר וקנין

עו"ד נס בן נתן, סנגורו של בוטרשווילי מסר בתגובה: "מדובר במעצר שווא של מרשי שהמשטרה מתנכלת אליו פעם אחר פעם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר