האיש מכה את כלבו, מתוך הצילום שהופץ בפייסבוק
האיש מכה את כלבו, מתוך הצילום שהופץ בפייסבוק

אוהב כלבים או מתעלל? הוארך מעצרו של תושב אשדוד שתועד מכה את כלבו

סרטון שבו נראה אלכס וסלי מכה את כלבו עורר סערה גדולה ברשת ותלונות הוגשו בשל כך למשטרה. אתמול הוא נעצר ונחקר בחשד להתעללות והבוקר הוארך מעצרו בשלושה ימים. סנגורו טען כי מדובר באדם שדווקא אוהב בעלי חיים, "לא מדובר במתעלל קלאסי", אמר

פורסם בתאריך: 28.5.21 15:06

     

אמש הופץ ברשתות החברתיות סרטון בו נראה אדם המכה את כלבו מחוץ לבית העסק שלו. בסרטון הוא נראה אוחז בראשו של הכלב ואז מכה בו בפניו ברציפות שוב ושוב. בהמשך הסרטון אף נשמע הכלב בוכה ומיילל.

הסרטון עורר סערה גדולה ברשתות החברתיות ובקרב אוהבי בעלי החיים וכולם דרשו למצות עמו את הדין. אתמול בשעה 16:00 נעצר בעל הכלב, אלכס וסלי בן 32, על ידי משטרת אשדוד ונלקח לחקירה.

בחקירתו הוא הודה במעשה וסיפר כי זה קרה לאחר שהכלב מסיבה כלשהי רץ לכביש, ולאחר מכן כשהוא בא למשוך אותו ממקומו הכלב נשך אותו באצבע. כמו כן הוא טען כי אדם שהוא מסוכסך עמו עומד מאחורי הפצת הסרטון.

צפו בתיעוד שעורר סערה:

הבוקר הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, בחשד להתעללות בבעל חיים, כאשר המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

סנגורו ביקש להביא לשחרורו לפחות למעצר בית וטען בפני בית המשפט כי מרשו הוא אדם שיש לו מסורת של טיפול ואהבה לבעלי חיים והוא ידוע בכך. "סרטון שאורכו 15 שניות לא יכול להרוס לשיטתי לעניות דעתי, 15 שנים של טיפול, אהבה ונתינה לאותו בעל חיים ולבעלי חיים אחרים בכלל", אמר.

הסנגור אף הציג תגובות חמות שקיבל וסלי ברשתות החברתיות על תרומתו לבעלי החיים וסיפר כי הכלב המדובר נמצא אצלו למעלה מ-12 וכי מדובר בכלב עם הרבה בעיות. הוא גם טען כי מרשו פעל בחוסר שיקול דעת בעקבות נשיכה שקיבל ממנו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בהמשך ניסה הסנגור להמעיט בחומרת המעשה וטען כי "כפי שניתן לראות בסרטון, על אף החומרה, לא מדובר ברף חומרה גבוה ולא מדובר בהתעללות קלאסית. נכון רואים אותו נותן לו 2 סטירות, 2 מכות, וזה דבר חמור שלא יעשה, אבל אנו לא עדים להתעללות קלאסית בלשון החוק… לא מדובר במתעלל סידרתי, הוא מעולם לא נחשד במעשים הללו, הוא מצא את עונשו בשיימינג חסר המעצורים שנעשה נגדו ברשת החברתית, בפייסבוק. הדבר הזה לא רק שפגע בתדמיתו, אלא גם בעסק שלו".

השופט משה הולצמן קיבל באופן חלקי את בקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו של וסלי בשלושה ימים.

בתוך כך, גם פוסט שפורסם בפייסבוק שלו, על ידי מי שטוענת שהיא אחותו, נכתב שם כי וסלי השקיע את חייו בכלב הזה ובכלל בהגנה על בעלי חיים וכי הו אמשקיע בכלבו מעל ומעבר, "הכלב הזה זה הילד שלו במלוא מובן המילה הוא אוהב את שץ יותר מאת עצמו אני מבטיחה לכם. לפי מה שהבנתי מאלכס הכלב רץ לכביש כי ראה כלב אחר בצידו השני של הכביש והוא כמעט נדרס. יש עדים לזה, אחי מהלחץ משך אותו פנימה והכלב נשך את אלכס ביד. המשטרה צילמה הכל. ולכן אלכס הביא לו מכה כדי שלא ינשך שוב, הכלב מטופל ונכון שהסרטון נראה לא טוב מהצד אבל תבררו לפני שאתם מחפשים רעל ואש", נכתב בפוסט.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר