קשישה. צילום אילוסטרציה: freepik.com
קשישה. צילום אילוסטרציה: freepik.com

אשדוד: עבודות שירות למטפלת שהכתה קשישה ופצעה אותה

המטפלת היכתה ודחפה את הקשישה שנפלה על פניה ושברה את אפה. "אני מצטערת על המעשה", אמרה המטפלת בבית המשפט. היא תרצה שישה חודשי עבודות שירות

פורסם בתאריך: 3.5.21 12:48

     

תושבת אשדוד בת 53, נשלחה לעבוד בביתה של קשישה בת 89 ולטפל בה מאחר ואין היא יכולה לטפל בעצמה. יום אחד, פתחה הקשישה את דלת המקרר והמקפיא במטבח ביתה. המטפלת שעמדה לידה, הכתה אותה בזרועה השמאלית, הקשישה החזירה לה מכה ובין השניים החלו חילופי דברים.

בשלב כלשהו דחפה הקשישה את המטפלת ממנה, כאשר הקשישה החלה להסתובב דחפה אותה המטפלת בחזרה וכתוצאה מהדחיפה נהדפה הקשישה לאחור, נפלה על פניה והשתטחה על הרצפה במטבח. מעוצמת המכה נפצעה הקשישה בארובת העין ונשבר האף שלה והיא החלה לדמם דימום רב.

המטפלת ניגשה אל הקשישה הרימה אותה מהרצפה והושיבה אותה, הביאה לה גליל נייר כדי שתנקה את הדם. המטפלת אף ניתקה את הדם מהרצפה ואז התקשרה לבתה של הקשישה וסיפרה לה כי אמה עמדה מול המקרר ונפלה במטבח.

אלא שלבני המשפחה היו מצלמות אבטחה בבית והם הביטו בהם וראו כי המטפלת שיקרה וכי היא הפילה את הקשישה.

האישה נחקרה במשטרה והוגש נגדה כתב אישום בעבירה של תקיפת חסר ישע.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בבית המשפט סיפר נכדה של הקשישה, כי במשך שנים ארוכות היו מטפלות אצל הסבתא שעזרו לה ומעולם לא היה מקרה כזה וכי מאז המקרה הזה אין להם ביטחון להביא מטפלת אחרת ולכן עול הטיפול נפל על כתפי אחת מבנות המשפחה.

סנגורה של המטפלת אמר בבית המשפט כי לא מדובר באלימות מתמשכת, אלא במקרה נקודתי וחריג וציין כי גם הקשישה למרות גילה, נהגה באלימות כלפי המטפלת. הוא דרש שלא להטיל עליה עבודות שירות כי הדבר יפגע בפרנסתה.

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

"אני מצטערת על המעשה", אמרה המטפלת בבית המשפט, "לא התכוונתי לעשות דבר כזה וזאת לא הייתה המטרה שלי. עשיתי את העבודה הזאת כדי לעזור לאחרים ולזולת ולא חשבתי שזה יסתיים בצורה כזאת".

השופטת ענת חולתא מבית משפט השלום באשקלון כתבה בגזר הדין שניתן לאחרונה, כי היא לקחה בחשבון את העובדה שאין למטפלת עבר פלילי, כמו גם את מצבה הרפואי והכלכלי וגזרה עליה שישה חודשי עבודות שירות שאותם תבצע בדואר ברחוב הבושם באשדוד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר