מזל בר אושר. צילום: אליהו הרשקוביץ
מזל בר אושר. צילום: אליהו הרשקוביץ

"לקחה לי את הבן זוג": הרוצחת מאשדוד, מזל בר אושר, חתכה אסירה אחרת בפניה

שנתיים מאסר נגזרו על מזל בר אושר, הרוצחת של טלי עטר ז"ל, זאת לאחר שבעקבות סכסוך על ליבו של אסיר אחר, היא חתכה אסירה אחרת בפניה. "הוא ככה בגד בי והלך איתה", סיפרה בר אושר

פורסם בתאריך: 25.3.21 14:42

     

הרוצחת מאשדוד, מזל בר אושר, מי שזעזעה את המדינה כאשר רצחה את שכנתה טלי עטר והרגה את עוברה, לא מפסיקה להסתבך. הפעם נגזרו עליה שנתיים מאסר נוספות על כך שחתכה אסירה אחרת בפניה בשל מאבק על ליבו של גבר, אסיר עולם.

על פי העובדות שבהן הודתה בר אושר, בשעת ערב בחודש בחודש אוקטובר 2019, על רקע ויכוח שהתגלע בינה לבין האסירה האחרת, היא לקחה שני מכסים של קופסאות שימורים ששמרה בארון שלה בתא מס' 14 בבית הסוהר וצעדה לכיוון תא מספר 12.

באותו התא שהתה האסירה האחרת, בר אושר נכנסה כשהיא מסתירה את המכסים בידה השמאלית ולפתע קפצה על האסירה ודקרה אותה בפניה עם המכסים החדים. האסירות אחרות שהיו בתא, אורטל חמו מתל אביב ואלבינה דוידוב מאשקלון, הדפו אותה וניסו לקחת ממנה את המכסים אך היא המשיכה להשתולל ולהניף את ידיה ושרטה גם את האסירות האחרות. רק לאחר מעורבות של הסוהרים, הם הצליחו לעצור את מעשיה של בר אושר.

צפו בתיעוד של האירוע ממצלמות השב"ס:

זו אינה הפעם הראשונה שבר אושר מסתבכת בבית הסוהר, בשנת 2018 היא שפכה מים רותחים על פניה וגופה של אסירה אחרת עמה הסתכסכה ונגזרו עליה שנתיים מאסר. אבל יותר מכל זכור האירוע בשנת 2010 שבו דקרה את שכנתה טלי עטר שהייתה בחודש השמיני להריונה. היא דקרה אותה שוב ושוב והרגה אותה ואחרי 4 ימים מת גם העובר שלה. היא הורשעה ברצח של עטר ובהריגת בנה העובר ועל כך נגזרו עליה 24 שנות מאסר.

רצח שזעזע את המדינה. טלי עטר ז"ל

רצח שזעזע את המדינה. טלי עטר ז"ל

בעקבות ההסתבכות האחרונה עם הדקירה באמצעות מכיסם של שימורים, הוגש נגדה כתב אישום חמור. בבית המשפט היא הסבירה מה היה המניע למעשה, "אני מצטערת על מה שקרה. אני מצרה על מה שעשיתי", אמרה בר אושר, "עברתי חרמות, היא עשתה עלי חרם, היא ביקשה מאסירות לא לדבר איתי. היא באה אלי לחדר פעמיים… היא אמרה לי אני אגיד לך איזה חוטיני אני אשים, היא לקחה לי את הבן זוג, הוא הציע לה נישואים. הוא במאסר עולם. היא כבר השתחררה. היא ביקשה מאסירה לא לדבר איתי איך שהיא לקחה לי את הבן זוג… היתה מדבר בטלפון, אומרת הנה, הנה, היא פגעה בי בהרבה תחומים… באמת לא הייתי אמורה להתייחס אליו ולא אליה, אם הוא ככה בגד בי והלך איתה, היא היתה שולחת לו הודעות. ממש לא הייתי צריכה לעשות את זה".

מזל בר אושר. צילום: אילן אסייג

מזל בר אושר. צילום: אילן אסייג

השופט מנחם מזרחי שנדרש לגזור את הדין כתב כי בר אושר "בעלת עבר פלילי שכולו מתחום האלימות, חזרתית, אשר שבה ומבצעת עבריינות אלימה גם בתוך כותלי הכלא, בעטיפה של תירוצי תירוצים… על כן, יש לקבוע את עונשה באופן שישיב לה כגמולה, יוסיף הרתעה אישית ויתרום להרתעת הרבים – אסירים שכמותה החושבים על פתרון סכסוך בדרך אלימה… היא נעדרת כל מורא של החוק ולפיכך יש לגזור את דינה באופן מחמיר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




העונש שנגזר עליה הוא 16 חודשי מאסר ובנוסף הופעל גם עונש מאסר על תנאי שהיה לה בעקבות המקרה הקודם של שפיכת המים הרותחים ובסך הכל תרצה עוד שנתיים מאסר. בכך מסתכם עונש המאסר שלה כולו ב-28 שנות מאסר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר