אלירן חובב
אלירן חובב

אחרי שבועות של מצוד: העבריין אלירן חובב הסגיר עצמו ומעצרו הוארך

מאז אירוע הירי בבן ה-16 באשדוד, קיימה המשטרה מצוד אחר העבריין אלירן חובב בחשד כי הוא החשוד המרכזי בירי. היום הוא הסגיר את עצמו, אך הכחיש וטען כי דווקא הוא נורה על ידי הקורבן

פורסם בתאריך: 15.2.21 21:22

     

כשלושה שבועות לאחר אירוע הירי בבן ה-16, החשוד המרכזי בפרשה – העבריין אלירן חובב הסגיר את עצמו למשטרה. כזכור, כנגד גיסו, בר ואקנין הוגש כתב אישום כי בעקבות חילופי דברים עם בגיר וקטין, הוא הביא את אלירן חובב ועוד אדם נוסף, שבאו עם אקדח ועם כלב ותקפו את הבגיר. הבגיר תקף את חובב אשר החזיק נשק ביד ומהנשק הזה נורו יריות שפגעו בקטין. אלא שאז הם היכו את אותו הבגיר ושיסו בו את הכלב וגרמו לפציעתו. הקטין אושפז ונותח בבית החולים אסותא באשדוד.

הנער הפצוע בבית החולים

הנער הפצוע בבית החולים

בחקירתו היום הכחיש חובב כי החזיק בנשק וטען כי דווקא הקורבן הבגיר הוא שהגיע עם הנשק וכאשר התעמת איתו הוא תפס בנשק וסובב אותו ממנו ואז נורו מהאקדח הזה יריות, אשר פגעו בבן ה-16.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




חובב הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון ונציג המשטרה בדיון אמר כי חובב וגיסו בר ואקנין אשר הוגש נגדו כבר כתב אישום, הגיעו לזירה כשהם "מצוידים באקדח, מתפתח עימות עם אחד הקורבנות במהלכו, על פי החשד, החשוד שמחזיק באקדח יורה ופוגע בקורבן קטין שנחבל ונזקק לטיפול רפואי. נעשו פעולות כאלה ואחרות על מנת לאתר את החשוד ללא הצלחה ולמעשה אתמול התייצב לתחנת המשטרה לאחר שהסגיר עצמו. כנגד שותפו לארוע הוגש כתב אישום, החשוד נחקר ארוכות, מוסר גרסה, באופן עקרוני קושר את עצמו לאירוע, לקורבן, להתרחשויות כאשר נקודת המחלוקת היא מי החזיק בנשק ומי ביצע את הירי".

הסנגורית של חובב אמרה בדיון כי מי שהותקף קשה באירוע זה חוב עצמו, "הוא לא תוקף הוא מותקף", אמר הסנגור והוסיף כי לפי פרסומים מהתיק, "המתלונן גם לוחם MMA בהכשרתו. ובית המשפט יכול לשער מה שאני מבינה, מה עוצמת המכות שקיבל באירוע זה. לא נעצר אותו תוקף, אותו תוקף ממציא סיפור ליחידה החוקרת שהולכת שבי אחריו, שאלירן חובב החזיק נשק ואיים עליו וזו הסיבה שהלם בו במכות קשות. הגרסה הזו נבדקה? הגרסה הזו אומתה? יש לי תחושה מאוד קשה בתיק זה".



השופטת דורית בונדה כתבה כי המשטרה אמורה לבדוק כעת את גרסתו של חובב וכי לאור עברו הפלילי נשקפת ממנו סכנה והאריכה את מעצרו בארבעה ימים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר