שוטר מג"ב
שוטר מג"ב

נעצר שוטר מג"ב מאשדוד: חשוד בתקיפת אשתו ובאחזקת אמצעי לחימה

המחלקה לחקירת שוטרים עצרה את שוטר מג"ב מאשדוד לאחר שאשתו התלוננה כי היכה אותה עד זוב דם. בביתו נמצאו חומרי לחימה כמו רימונים וכדורים. מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 1.2.21 20:41

     

שוטר מג"ב מאשדוד נעצר בחשד כי היכה את אשתו עד שדיממה וכן הכיה אותה בכמה מקרים, ואף איים כי יהרוג אותה. בביתו נמצאה תחמושת רבה.

תושבת אשדוד הגישה אתמול תלונה נגד בעלה, שוטר מג"ב בן 24, וסיפרה כי הוא מאיים להרוג אותה. היא סיפרה כי היכה אותה במספר מקרים. באחד מהמקרים היא סיפרה כי בעלה נתן אגרוף בפניה עד שפניה כוסו בדם. במקרה אחר סיפרה כי הוא נתן "כאפה" לראשה. במקרה שהתרחש לאחר מכן, מספרת המתלוננת כי "חטפה" בוקס מבעלה.

היא סיפרה כי באופן כללי הוא מקלל אותה ומטיח דברים על הרצפה ובאחד המקרים צבט אותה חזק וגרם לה לשטף דם. היא סיפרה כי במשך השנים היא שתקה אך כעת הגיעה להתלונן לטענתה איים עליה ואמר לה שהוא יכול להרוג אותה.

משרדי מח"ש. צילום: אמיל סלמן

משרדי מח"ש. צילום: אמיל סלמן

הוא נעצר על ידי המחלקה לחקירות שוטרים ובחקירתו הוא לא הכחיש את המקרים אך טען כי אינו זוכר את המקרים הללו. במקרה אחד ציין המשיב כי הוא "לא זוכר עבר מספיק זמן", במקרה שני, טען "ממש לא זוכר בכלל אם היה או לא" ובמקרה שלישי ציין "אני לא זוכר לא רוצה להגיד לך סתם".

האישה סיפרה עוד בעדותה כי בעלה מחזיק בביתם תחמושת רבה. הוא נחקר על כך ונסע יחד עם החוקרים שם הראה להם את התחמושת ומדובר ברימון הלם, רימון גז, כדור גז ומאות כדורים.

צילום ארכיון: מוטי קמחי

רימון יד ורימון הלם. צילום ארכיון: מוטי קמחי

הוא הובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, בחשד לאיומים, תקיפת בת זוג, אחזקת אמל"ח וגניבה בידי עובד. שם דרש חוקר מח"ש נפתלי שיין להאריך את מעצרו בשבעה ימים.

הסנגורית שלו טענה כי יש לשחרר אותו ממעצר, מאחר ומדובר בתלונות על מקרים ישנים, "אף אחד לא שאל אותה מדוע כבשה תלונתה? אף אחד לא תהה לעצמו? העיקר למהר לעצור אותו… בהנחה שיהיה מורחק ממנה ומכל תקשורת ממנו, אז מדוע הוא אמור להישאר עצור?".

בנוגע לאמצעי הלחימה שנמצאו בביתו אמרה הסנגורית כי הוא נחקר על כך, "הודה מיד ושיתף פעולה ואף ליווה את החוקרים אל ביתו על מנת שיעשו חיפוש והוא מצביע על אותו אמל"ח. זה מעיד על שיתוף פעולה. זה מעיד שאין לו רצון להסתיר ואין לו מה להסתיר בעניין זה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




השופטת דורית בונדה כתבה בהחלטתה בנוגע להשתהות בהגשת התלונה כי "רבים הם המקרים בתיקים מעין אלה בהם קורבנות אלימות משתהות זמן ניכר בהגשת תלונה למשטרה, זאת למרבה הצער כשהן ממשיכות לספוג אלימות לעיתים יומיומית עד להגשת התלונה, אם בכלל. המתלוננת הזכירה מדוע החליטה להתלונן רק כעת, נדמה כי בעדותה הרושם שנוצר הוא כי הגיעו מים עד נפש, כי כעת היא כבר חששה לחייה", כתבה והאריכה את מעצרו של השוטר החשוד בשבעה ימים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר