צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לידיעה
צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לידיעה

חשד: תושב אשדוד דקר ופצע אדם שלווה כסף בשוק האפור

הקורבן טוען כי לקח הלוואה ושילם את כולה וכעת הגיע החשוד ודרש ממנו עוד כסף ועל רקע זה הוא דקר אותו ופצע אותו. החשוד, תושב אשדוד, מכחיש את החשדות נגדו

פורסם בתאריך: 20.1.21 13:11

     

תושב אשדוד בן 44, נעצר בחשד כי הגיע לביתו של תושב אשקלון ודקר אותו על רקע הלוואה שלקח האשקלוני. הוא הובא להארכת מעצר בבית המשפט בחשד לעבירות של סחיטה באיומים, התפרצות, פציעה, איומים והחזקת סמים.

על פי חשד המשטרה, האירוע התרחש ביום שני בערב, כאשר האשדודי, הגיע יחד עם אנשים אחרים לביתו של הקורבן ושם דקר אותו ופצע אותו וגרם לאשפוזו בבית החולים.

לטענת הקורבן, הרקע לאירוע הוא הלוואה שלקח בשוק האפור, אך שילם את כולו. "הוא לא חייב לו שום דבר, הקורבן לקח ושילם, הוא עמד בתשלומים ואין חוב. בא החשוד ואומר שהוא חייב לו כסף אחר", הסביר רס"ב בוריס מיכלין בדיון בבית המשפט.

שטרות כסף. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

שטרות כסף. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

החשוד טען כי היה באשקלון, אך לא פגש בקורבן ומכחיש כי תקף אותו. לגבי הסמים הוא טען כי יש לו אישור רפואי שלא נמצא אצלו. "החשוד טוען שהוא חף מפשע, טוען שמדובר בתלונת שווא", אמר סנגורו.

לחשוד ישנו עבר פלילי לא קטן, והשופטת דורית בונדה הורתה על הארכת מעצרו בחמישה ימים עד ליום א', בשל מסוכנותו והחשש משיבוש הליכי חקירה.

בשולי החלטתה מתחה השופטת בונדה ביקורת על התנהלות המשטרה על כך שהחשוד נחקר ללא ייצוג משפטי, כאשר במקרים כאלה החשוד צריך לחתום על ויתור ייצוג ובמקרה זה הוא לא הוחתם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"הדברים חמורים בעיניי שכן מדובר בפגיעה משמעותית בזכות בסיסית של המשיב לקבלת ייצוג והיוועצות טרם הליך החקירה", כתבה השופטת בונדה, "יחד עם זאת, לא בכל מקרה פגיעה בזכות זו מובילה לשחרור מהליך המעצר. במקרה שלפניי מדובר בחשדות חמורים, בין היתר על פי החשד המשיב דקר אחר וגרם לפציעתו, אותו אחר אושפז בבית החולים. החשד הסביר כנגד המשיב הינו ברף שאינו נמוך כלל ועיקר. בנסיבות אלה ועל אף הפגיעה המשמעותית בזכות ההיוועצות לא מצאתי כי יש בכך כדי להוביל לשחרור המשיב ממעצרו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר