התקהלות סביב זירת השוד במרכז א
התקהלות סביב זירת השוד במרכז א

אישום: כך נשדדה סחורה בשווי רבע מיליון שקל מחנות התכשיטים במרכז א'

תושב אשדוד מואשם ששדד את החנות באיומי אקדח, ברח ונתפס כעבור זמן קצר. ההסבר שלו: מצוקה כלכלית קשה

פורסם בתאריך: 21.9.20 18:39

     

10 ימים לאחר השוד הכושל בחנות התכשיטים באשדוד – הוגש כתב אישום נגד תושב העיר, שנעצר זמן קצר לאחר האירוע. לטענתו מצוקה כלכלית קשה הביאה אותו לביצוע המעשה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מכתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע בערב החג בידי עו"ד חן עסיס לביא, עולה שב-9 בחודש בערך ב-11 נכנס עופר צ'רקסוב בן 43 לחנות "תכשיטי ולרי" שבמרכז א' ("פסאז' הזהב" המוכר על שום ריבוי חנויות התכשיטים במקום) כשפניו מכוסות במסכה כירורגית, על ראשו כובע וברשותו תיק צד ובו האקדח, כפפות ואבוקות שהכין.

צ'רקסוב, כך על פי כתב האישום, פנה אל בעלת החנות וביקש ממנה להראות לו תכשיט שנמצא בחלון הראווה. היא אמרה לו שיצא מחוץ לחנות ויראה לה על איזה תכשיט מדובר. האיש יצא, הוציא מתיק הצד את האקדח, נכנס חזרה לחנות, כיוון את האקדח לעבר האישה והורה לה לפתוח את הכספת ואת הקופה ולשבת על הרצפה.

האישה המבוהלת התחילה לבכות, פתחה את הקופה והתיישבה על הארץ. הנאשם הדליק את האבוקות שהכין, זרק אותן מחוץ לחנות והחל לקחת תכשיטים ולהכניסם לתיק שלו. בינתיים בעלת המקום ברחה החוצה ובעל חנות סמוכה שהבחין במתרחש, זרק לעברו כיסא וריסס לעברו ממטף לכיבוי אש.

 

צ'רקסוב ברח מהחנות עם שלל השוד – 219 שרשראות ו- 58 זוגות עגילים בשווי כולל של כ-250 אלף שקל. אלא שכעבור זמן קצר הוא אותר עם השלל.

העבירות המיוחסות לו הן שוד ומעשה פזיזות ורשלנות. הפרקליטות ביקשה להשאיר אותו במעצר עד תום ההליכים. לפי שעה מעצרו הוארך עד להחלטה אחרת.

עו"ד שרית עוז. צילום: טום חוליגנוב

עו"ד שרית עוז. צילום: טום חוליגנוב

הסנגורית, עו"ד שרית עוז, מסרה בתגובה: "מרשי במצוקה קשה, פוטר מעבודתו כשכיר, סועד אמא מבוגרת בת 80, יש לו שני ילדים שהוא צריך לשלם עבורם מזונות והגיע ממש למצב שלא היה לו מה לאכול".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר