ענת מטיאש במפגש בנאפופו. צילום: אסף ליבוביץ'

ענת מטיאש: "ילדי ישראל הם במקום הראשון בעולם בצריכת שתייה ממותקת"

ענת מטיאש, דיאטנית ספורט של הכללית, דיברה בנאפופו במסגרת המפגש הראשון מתוך שלושה אירועים באשדוד במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל ביוזמת רשת שוקן ושירותחי בריאות כללית

פורסם בתאריך: 19.11.19 07:44

     

במסגרת שבוע הבריאות המתקיים ביוזמה משותפת של רשת שוקן ושירותי בריאות כללית, התארחה אמש בבר הנאפופו ענת מטיאש, דיאטנית קלינית, שדיברה על "תזונת ספורט – מהצלחת לבניית שריר".

מטיאש העבירה לנוכחים הרצאה בנושא תזונת ספורט. מדובר בהרצאה ראשונה מתוך שלוש הרצאות בעיר בנושאים שונים בתחום הבריאות שיועברו בבר גם הערב ומחרתיים באותה שעה (20:00). למפגשים הבאים באשדוד: בשלישי ורביעי, 18 ו-19 בחודש, לחצו כאן.

צילום: אסף ליבוביץ'

במסגרת עבודתה ענת עובדת עם ספורטאים ובונה להם תפריט התואם לשגרת האימונים הסיזיפית שלהם, ומייעצת להם מה נכון לאכול ומתי. בין לקוחותיה נמצאים שחקני כדורגל של קבוצת בית"ר ירושלים.

בהרצאה הסבירה ענת מהן הטעויות הנפוצות שרובנו עושים כשאנו מנסים להגיע ליעד החלומי שלנו, מבחינת משקל ומבחינת תדמית גופנית, וכמו כן הזהירה מפני פגיעות שנוצרות כתוצאה מאימון יתר או דיאטות שגויות ולא יציבות שרבים ממהרים לאמץ בשאיפה להוריד כמה קילוגרמים.

 

 

 

"אנשים בארץ מודעים לתזונה שלהם ורוצים לשפר אותה בדרך כלל",הסבירה ענת עוד בתחילת ההרצאה, "מבחינת דימוי גופני אנחנו שטופים אינפורמציה. חשוב לדעת שאידיאל היופי הוא בעל סדר עדיפות במקום הראשון".

במהלך ההרצאה ניפצה ענת מיתוסים מוכרים לגבי תזונה וספורט כמו מתאמינים ש"מעמיסים" חלבונים אחרי אימון או אלו הנמנעים מלאכול כל דבר שהוא לפני אימון.

תשומת לב רבה הוקדשה גם לסכנה בהתמכרות לסוכר: "אנחנו מכורים לסוכר", מתארת ענת את החברה הישראלית. "היום הגיע אלי מטופל בן 42 עם מדדים של סכרת, הוא אמר לי שכל שבת הוא שותה שני בקבוקי קולה. ילדי ישראל הם במקום הראשון בעולם בממד של צריכת שתייה ממותקת", הוסיפה.

לכל אירועי שבוע הבריאות של ערי ישראל לחצו כאן.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר