תחנת בדיקות הקורונה ברובע ג׳. צילום: דוברות עיריית אשדוד

רמזור מהבהב: 1100 חולים פעילים באשדוד, תוספת של 67 ביממה האחרונה

ועדת השרים לענייני אזורים מוגבלים צפויה היום לאשר את רשימת הישובים תחת הגבלות, הסיכויים שאשדוד תמצא את עצמה בפנים הולכים וגדלים

פורסם בתאריך: 7.9.20 11:16

     

כשהדיון בממשלה ובמשרד הבריאות בקביעת היקף ההגבלות שיכולו על היישובים המוגדרים כמוקדי התפרצות תחלואת הקורונה עוד נמשך, נתוני משרד הבריאות הבוקר (שני) לא מצביעים על שינוי ברמת ההתפשטות בעיר. מאז אתמול בבוקר באשדוד אובחנו 67 חולי קורונה נוספים, כך שמספר החולים הפעילים בעיר עומד כעת על 1103 חולים – 656 מתוכם נוספו רק בשבוע האחרון.

עוד מספרים הנתונים כי מתחילת ההתפרצות מספר החולים המאומתים בעיר אשדוד עומד על 4,690 בסך הכל. גם מספר החולים הפעילים על כל עשרת אלפים איש אינו נמוך ועומד על 49 איש על כל 10,000 תושבים. בבית החולים אסותא אשדוד מדווחים כי נכון להיום, מאושפזים במחלקה 18 מטופלי נגיף הקורונה – 12 במצב קשה, שלושה במצב בינוני ועוד שלושה מוגדרים במצב קל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אתמול אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי רשימת הערים האדומות גדלה והתווספו לה עוד עשרה יישובים, בניגוד לרשימה הקצרה יותר של עשרה יישובים, ברובם חרדים וערבים, שפורסמה בימים האחרונים. עדין מוקדם לדעת אם אשדוד בוודאות נכנסת לרשימה, וההחלטות על אילו ערים מתוך מוקדי המגיפה נמצאות ברשימת הערים תחת הגבלות אמורות להיקבע היום. הדיון היה אמור להתקיים אתמול אך ראש הממשלה דחה אותו עכב התנגדות ראשי הערים החרדיות. מתוך כך, העיתונאי עמית סיגל פירסם אתמול רשימה של יישובים אדומים בה מופיעה גם העיר אשדוד. אך לכאורה מדובר ברשימה לא סופית שתרם קיבלה את אישור השרים.

אמש אישרה ועדת השרים לענייני אזורים מוגבלים להטיל עוצר לילי על 40 יישובים אך רק היום תתכנס לקבוע את היישובים ברשימה. במידה ולא יהיו שינויים נוספים, העוצר צפוי להיכנס לפועל היום למשך שבוע, כאשר האזרחים יתבקשו להישאר בבתיהם מהשעה 19:00 עד 5:00 בבוקר למחרת, וגם בתי עסק לא חיוניים היסגרו בזמנים אלה. היציאה מהבית במהלך הסגר הלילי תותר למרחק של עד 500 מטר ויתקיים איסור על כל התקהלות של יותר מ-10 בני אדם במבנה או 20 בשטח פתוח. כמו כן, מערכת החינוך בערים לא תפעל מלבד מערכות החינוך במיוחד.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר