הסגר על שלוש שכונות באשדוד לפני כחודשיים. צילום: אליהו הרשקוביץ

המלצת משרד הבריאות: אשדוד ברשימת הערים הכתומות

משרד הבריאות המליץ לקבינט הקורונה לא להכריז על אשדוד כעיר אדומה. עדין, צפויות הגבלות על המרחב הציבורי לפי תכנית הרמזור של גמזו

פורסם בתאריך: 3.9.20 12:32

     

הזינוק במספר החולים בעיר בימים האחרונים עורר חשש ממשי כי לאחר פגישת קבינט הקורונה הצהריים (חמישי) גם אשדוד תיכנס לרשימת הערים האדומות. עם זאת, על פי ההצעה שהוגשה לקבינט על ידי משרד הבריאות עולה כי נכון לעכשיו אשדוד תישאר בהגדרתה כעיר כתומה. מאז אתמול אובחנו באשדוד 144 נדבקים חדשים בקורונה בפרק זמן של פחות מיממה – שיא חדש מאז תחילת התפרצותה של המחלה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




על פי "תכנית הרמזור" של גמזו שתיכנס לתוקפה ב-6 לספטמבר, ההגבלות על הערים השונות ישתנו לפי צבע העיר, כאשר בערים האדומות ביותר תתכן אפשרות של עוצר לילי. בערים כתומות כמו אשדוד אשר ציונם הכולל הוא נע בין 6 ל-7.5 יוכלו הגבלות על התקהלויות: הכניסה למתחמים הסגורים של עסקים או שטחים ציבוריים תוגבל לעד 20% ולא יותר מ-25 איש. בשטח החיצוני ההגבלה תעמוד על עד 40% ולא יותר מ-50 איש. אירועים מאורגנים יוגבלו לעד 50 איש בשטח פתוח ועד 25 איש באירוע בשטח סגור. כאשר מערכת החינוך תמשיך לעבוד במתכונת הנוכחית.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הגיב אתמול לפרסומים כי אשדוד עלולה להפוך לעיר אדומה באומרו כי "אין להם אחיזה במציאות", בהתייחסו לרשימת היישובים שמובאים כעת לאישור בקבינט הקורונה. עם זאת, בישיבת המועצה שהתקיימה באותו ערב הוסיף ראש העיר לומר כי לאור ההחמרה בתחלואה, מצב שכזה כן אפשרי בעוד כמה ימים, במידה ותושבי העיר לא יפקידו על שמירת הנחיות משרד הבריאות.

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר