סיור אכיפה במרכז המסחרי ברובע ו'. צילום: עיריית אשדוד

אשדוד: נמשך מבצע האכיפה הנרחב למניעת התפשטות הקורונה

פורסם בתאריך: 23.6.20 10:05

     

הבוקר ממשיכים הביטחון העירוני, שיטור עירוני והפיקוח העירוני יחד עם משטרת אשדוד לסייר בעיר באופן נרחב, לאכוף ולגם להסביר את חשיבות השמירה על הכללים. בעיריית אשדוד שבים ומזכירים לתושבים להקפיד על עטיית מסכה באופן מלא, אשר לדעת מומחי הבריאות מצמצמת משמעותית סיכוי להדבקה ומגינה על הבריאות.

בעקבות העלייה התלולה במספר הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל באשדוד, הוחלט השבוע (ראשון) בישיבת מטה קורונה המתכנסת מידי יום א׳ בראשות ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי ובהשתתפות ראשי המכלולים בעירייה ומ״מ מפקד תחנת משטרת אשדוד על הגברת האכיפה במטרה למנוע את התפשטות נגיף הקורונה.

הפקחים בודקים את שמירת ההנחיות של העסקים. מרכזון ו. צילום עיריית אשדוד

החל מאתמול (שני) החלו תגבורים במערכי ההסברה והאכיפה באופן משמעותי ברחבי העיר אשדוד וניתנו דו"חות לאנשים המסכנים את בריאות הציבור ואינם מקפידים על הוראות צו הבריאות, חבישת מסכות וכללי ״התו סגול״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עד שעות הצהריים של אתמול, 30 דוחות חולקו לתושבים על אי הקפדה על הכללים ו-19 עסקים קיבלו אזהרות. כעת הקנס על אי עטיית מסכה עומד על 500 שקלים. עם העלייה המתונה במספר החולים, ישנו חשש שאשדוד תמצא את עצמה כעיר המוגדרת 'אזור אדום'.

"המגפה מתפשטת חייבים יחדיו לעצור אותה", מציינים בעירייה, "זה לא יהיה מבצע, זה יהפוך לשגרת החיים של כולנו. עטיית מסכה מהווה גורם שמציל חיים. בנוסף, שמירה על תו סגול מוכחת כמוצלחת".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר