תמר בירן, אחות ביה״ח השיקומי הרצפלד. צילום: גלעד שעבני

יום האחות הבינ״ל: ״עשינו הסבה לסיעוד- ואנחנו המאושרות באדם״

האחיות אביגיל שפירא מניר גלים ותמר בירן מאשדוד מאושרות במיוחד ביום האחות הבין לאומי שחל היום

פורסם בתאריך: 12.5.20 15:35

     

אביגיל שפירא, אחות בביה"ח קפלן ותמר בירן, אחות בביה"ח הרצפלד, מאושרות במיוחד ביום האחות הבינ"ל שחל היום: שתיהן עשו הסבה לסיעוד מתחום החינוך, הייעוץ הארגוני וכוח עזר, והן חוזרות ליום שבו קיבלו החלטה להתחיל מסע חדש בחייהן – להגשים חלום ולהיות אחיות במערכת הבריאות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אביגיל שפירא (נשואה + 4 ילדים, גרה במושב ניר גלים), אחות במחלקה לרפואה דחופה בביה"ח קפלן מקבוצת כללית, עשתה הסבה מחינוך והוראת מוזיקה. "היה לי חלום מאוד ישן להיות אחות אך כל הזמן דחיתי והלכתי למקום נוח יותר ללמוד חינוך ומוזיקה. לימדתי כל השנים עד שהבת הקטנה שלי הגיעה לגיל שנה ושמונה חודשים והחלטתי שזהו הגיע הזמן, עכשיו תורי להגשים את החלום. הלכתי ולמדתי סיעוד ואני מאושרת על ההחלטה". תקופת הקורונה, מבחינתה, היתה תקופה מאתגרת ומלמדת על עצמך, על האנשים, הצוות, וכל המערכת, "מבחינתי זאת היתה תקופה חיובית מאוד״.

אביגל שפירא, אחות ביה״ח קפלן. צילום: גלעד שעבני

תמר בירן (נשואה + 3 ילדים, תושבת אשדוד), עובדת כאחות בביה"ח הגריאטרי שיקומי הרצפלד בגדרה מזה עשרים שנה, מתוכן 7 שנים כראש צוות שיקום אורתופדי. היא היתה לפני כן בתפקיד כוח עזר ושילבה את עבודתה עם לימודי הסיעוד. "אחרי שנים של עבודה ככוח עזר בהרצפלד החלטתי להגשים חלום ילדות וללמוד סיעוד. בזכות כוח הרצון וההתמדה הצלחתי להגשים את החלום", היא מתארת. "התקופה האחרונה, תקופת הקורונה היתה לא קלה בכלל. המטופלים שלנו התגעגעו לילדים שלהם והשתדלנו להעניק להם את מירב תשומת הלב והיחס כדי להקל עליהם את הגעגוע".

״לרגל יום האחות הבינלאומי אנחנו מאחלות לכל האחים והאחיות שיזכרו תמיד גם ברגעים הקשים למה בחרו במקצוע הזה ושהאש תמיד תבער בהם. שנמשיך להיות בצד הנותן ובריאות טובה לכולם, ושנצא מחוזקים ומאוחדים מתקופת הקורונה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר