אפיק סויסה פוגש את משפחתו מחוץ לטיפול נמרץ. צילום: ליאור צור דוברות איכילוב

צפו: אפיק סויסה יצא מטיפול נמרץ ונפגש עם משפחתו

אחרי שבועות ארוכים שבהם הצעיר האשדודי היה מורדם ומונשם מאז חלה בקורונה ומצבו הידרדר. האימא, אירית סויסה: ״זה היה שוק. אין לי מילים כדי להביע את השליחות של הרופאים והאחיות. בעזרת ה׳ בקרוב כבר נראה אותו עומד על רגליו בריא ושלם״

פורסם בתאריך: 6.5.20 16:45

     

אפיק סויסה בן 22 מאשדוד, מהחולים הקשים ביותר של מחלת הקורונה בארץ, השתחרר לראשונה מהיחידה לטיפול נמרץ של איכילוב שבה הוא מאושפז לחצר בית החולים ובליווי הצוות הרפואי נפגש עם משפחתו.

הרגעים המרגשים תועדו על ידי דוברות בית החולים. צפו ברגע המאושר:

את מבצע הביקור ליוו ד״ר עדי נמרוד, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי שליווה ואיריס ברמן, האחות האחראית של היחידה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אירית סויסה, אמא של אפיק: ״התרגשנו מאוד ופעם ראשונה עם המסכות ובחוץ. זה היה שוק. אין לי מילים כדי להביע את השליחות של הרופאים והאחיות שמצליחים להשאר ממוגנים שעות עם ציוד מגן כזה. אני מודה מאוד על כל התפילות של עם ישראל והנס הגדול שקרה לנו שקרה לנו כאן באיכילוב. בעזרת ה׳ בקרוב כבר נראה אותו עומד על רגליו בריא ושלם״.

אפיק סויסה. מתוך פייסבוק

ד"ר נמרוד מסביר: ״לעיתים נפשם של המטופלים משתופפת קמעה וזה תהליך שמרחשת בהדרגה לאחר שהייה ממושכת של מצב מסכן חיים בטיפול נמרץ שמשול למעין ׳בית כלא׳ מנוטר עמוס במכשירים מנוכרים וצפצופים מחרישי אוזניים במצב של דמדומים וחוסר ודאות קיום".

"בשלב זה, אנו הצוות המטפל חשים חובה לטעת במטופלים תחושת אופטימיות ושיש אור בקצה המנהרה ולכן מטעינים אותם באנרגיה חיובית ואופטימית ולצורך כך הוצאתי אותם מהאווירה הדחוסה של טיפול נמרץ אל האוויר הפתוח להחשף לאור השמש וציוץ הציפורים – מעין לגימת חיים ואנרגיה להמשך הדרך. תהליך זה הוא חיוני למטופלים ובוודאי למשפחותיהם שחיות בדאגה וחוסר וודאות וקל וחומר בשעה שנאסר עליהם לבוא במגע פיזי עם יקירהם חולי הקורונה. אנו מקווים שמנת חיים זו תקל את משא המחלה של המטופלים ומשפחותיהם במסע הקורונה שנפל עלינו כרעם ביום בהיר״.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר