מחלקת קורונה. צילום: דוברות אסותא אשדוד
מחלקת קורונה. צילום: דוברות אסותא אשדוד

אחרי כחודש: צעיר מאשדוד שחלה בקורונה שב להכרה

פורסם בתאריך: 2.5.20 22:12

     

בשורות טובות מגיעות הערב מבית החולים אסותא אשדוד. לאחר שבשבוע שעבר נמצא שלילי לקורונה, הצעיר האשדודי בן ה-29 נשואי ואב לשלושה. היה בין החולים הקשים שאושפזו במחלקת הקורונה שבאסותא. במהלך סוף השבוע הוא שב להכרה לאחר כחודש שהיה מורדם ומונשם. כמו כן קיבל טיפול בתרומות פלסמה.

ביום חמישי האחרון הודיעו באסותא אשדוד על סגירה של מחלקת הקורונה, עקב כך שכלל החולים שאושפזו במחלקה הבריאו מהמחלה והועברו להמשך טיפול שיקומי במחלקה או מתקן אחר.

מבית החולים אסותא אשדוד נמסר: "בבית החולים אסותא אשדוד מאושפז צעיר בשנות העשרים לחייו. הוא אושפז לפני מספר שבועות ואובחן כסובל ממחלת הקורונה. לאור תסמינים קשים, החולה הורדם וטופל בהנשמה מלאכותית ומעבר לכך בפלסמה שנתרמה בעבורו ממחלימי הקורונה.

"החולה הראה מהלך התאוששות איטי, וכאמור בימים האחרונים הוא אובחן כשלילי לוירוס הקורונה, וכעת אף שב להכרה מלאה ונגמל מתמיכת ההנשמה. החולה מתקשר היטב עם הצוות הרפואי ובני משפחתו שהגיעו לבקרו, לאחר שאינו מדבק יותר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ד"ר עמי מאיו, מנהל מחלקת טיפול נמרץ בבית החולים: "החולה הראה מהלך ארוך ומפותל של מחלת הקורונה עם נזקים ריאתיים וכלייתיים קשים, אך לשמחתנו הגיב היטב לטיפול הרפואי ושב לאיתנו בהדרגה. החולה ניצב כעת בפתחו של השלב השיקומי של מחלתו.״

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר