ראש הממשלה נתניהו. צילום (מתוך סרטון): עומר מירון/ לע"מ

החמרה בהגבלות: תיאסר התקהלות של יותר משני אנשים שאינם מאותה משפחה גרעינית

מספרם של חולי הקורונה המאומתים בישראל עלה הערב ל-4,695, מצבם של 79 מהחולים קשה. מניין החולים המעודכן באשדוד: 79, בגן יבנה - 17

פורסם בתאריך: 30.3.20 21:01

     

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב על צעדים נוספים במסגרת המאבק בהתפשטות מגפת הקורונה. לכן, היקף ההתייצבות לעבודה במקומות המותרים במגזר הפרטי לא יעלה על 15% (לעומת 30% כרגע). בנוסף לא תותר תפילה קבוצתית, גם לא תחת כיפת השמים, אלא רק ביחידות. בהלוויות יהיו מקסימום 20 משתתפים, בברית מילה – עד 10 במקום פתוח.

בנוסף, לא תותר התקהלות במרחב הציבורי של יותר משני אנשים שאינם מאותה משפחה גרעינית. באשר לחתונות, ראש הממשלה אמר כי הן ייערכו "בחוג מצומצם ביותר של המשפחה הגרעינית, בלי אורחים". לדבריו, ניתן יהיה לקיים את ליל הסדר רק עם בני המשפחה שגרים באותו בית. הוא ביקש להימנע מביקורים משפחתיים לפני החג.

16 חולי קורונה נפטרו בישראל. מספרם של חולי הקורונה המאומתים בארץ עלה הערב ל-4,695, עלייה של 10.5% ביממה. מצבם של 79 מהחולים קשה, ו-66 מהם מונשמים.

כמות החולים המאומתים באשדוד עלתה הערב ל-79, לעומת 73 הבוקר ומספר הבדיקות שנערכו בעיר: 1,191. בגן יבנה נדבקו 17 בני אדם בקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בבית החולים אסותא אשדוד מאושפזים הערב 19 חולי קורונה, ארבעה מהם במצב קשה, מונשמים ובתוכם אפיק סויסה בן 22 שבמצבו לא חל שינוי והוא מוגדר קשה ויציב. בנוסף יש בבית החולים עוד שלושה חולים במצב בינוני ו-12 במצב קל.

המשטרה חילקה עד עכשיו לפי הנתונים שפירסמה 2,112 דו"חות לאזרחים שיצאו מבתיהם בניגוד לנהלים. בנוסף, נרשמו 97 דו"חות בגין הפרת בידוד, 60 צווי סגירה לעסקים, 155 דו"חות בגין סירוב לפזר התקהלות אסורה ו-381 דו"חות עקב שהייה במקום אסור. נפתחה חקירה נגד 135 מקרים של הפרת בידוד ו-40 תיקים בשל הפצת חדשות כזב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר