כך נראה לפני חודשים מספר, יהושע שמחי, בעודו מחובר למכונת הדיאליזה. צילום: באדיבות בני-המשפחה

עזרו להציל את חייו של יהושע שמחי

יהושע שמחי, זקוק להשתלת כליה דחופה, אבל העלויות הכספיות גבוהות. שמחי: "כל מי שיכול-שיעזור לי. כל מבוקשי-הוא לעבור את ההשתלה הזאת, ובכך ייפסק הסבל הנוראי שאני עובר יום-יום במשך 3 שנים"

פורסם בתאריך: 14.1.18 18:52

     

"כל מי שיכול-שיעזור לי. כל מבוקשי-הוא לעבור את ההשתלה הזאת, ובכך ייפסק הסבל הנוראי שאני עובר יום-יום במשך 3 שנים", זוהי פנייתו המרגשת שלא תשאיר אף עין יבשה של יהושע שמחי, בן 52 מאשדוד. שמחי, נשויי+3, זקוק בדחיפות להשתלת כליה. מזה כשלוש וחצי שנים, זוג כליותיו חדלו מלתפקד. כך שהוא סובל מאי-ספיקת כליות קשה.

הכל החל לפני 3 שנים וחצי, כתוצאה מלחץ דם גבוה וככל שזה לא הסתדר במערכת הגוף, יתר לחץ הדם פגע לו מבלי שחש בכך בכליות ואז הוא התחיל לעשות כל מיני בדיקות ותוך כדי הבחין בכך שהכליות אינן מתפקדות כראויי. כתוצאה מכך, הצוות הרפואי, המליץ לו לעשות שינויים כאלה ואחרים בתזונה, להרבות בפעילות גופנית, וכך הוא בעצם פעל. אך, לא שפר עליו מזלו, המצב רק הלך והדרדר כך שנאלץ הוא להתחיל בדיאליזה.

במהלך השנתיים האחרונות, כשהמצב הפך קשה יותר, היה מבצע שמחי את טיפול הדיאליזה בימים: א', ג', וה', בעוד כל טיפול ארך כ-4.5 שעות לערך, במכון דיאליזה פרטי, ברובע ט', באשדוד (לפני-כן, במשך שנה שלמה, היה מבצע את טיפול הדיאליזה בתל-השומר).

למעלה מ-3 שנים, חיפשו בני-משפחתו נואשות תורם כליה מתאים בעבורו וכל הניסיונות עלו בתוהו, מה-גם שהוא היה רשום ברשימת המתנה להשתלת כליה אך, ההליך הזה לוקח זמן רב, לעיתים גם שנים מספר, ואין זמן להתמהמה. מיום ליום, ככל שעובר הזמן, מצבו רק מחמיר, מדרדר והופך להיות קריטי. כך שבמצבו הבריאותי כיום, הפתרון היחידי שיכול לעזור לו ולהציל את חייו הינו השתלת כליה בחו"ל, אבל העלויות הכספיות גבוהות.

בני-משפחתו וחברים אוספים עבורו כספים. כל המעוניין לסייע ולתרום למען מטרה נעלה זאת-שאין לה אח ורע, להלן הפרטים:

ניתן לבצע העברה בנקאית ל:

בנק: 12 (בנק הפועלים)

סניף: 658 אשדוד

מספר חשבון: 566948

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר