חיסון נגד קורונה. צילום: פבל, odrey
חיסון נגד קורונה. צילום: פבל, odrey

גם בשבת: בני 55+ מוזמנים להתחסן במרכזים הקהילתיים

רק מבוטחי כללית יוכלו להתחסן בסוף השבוע, מתחמי החיסונים של מכבי לא יפעלו בימים הקרובים

פורסם בתאריך: 8.1.21 09:32

     

במסגרת המאבק בנגיף הקורונה, יפעלו חלק ממתחמי החיסונים במרכזים הקהילתיים באשדוד גם בימי שישי ושבת. שימו לב לקופת החולים אליה אתם משתייכים.

שירותי בריאות כללית

מבוטחי קופת חולים כללית באשדוד מתבקשים לשים לב כי לאור הנחיות משרד הבריאות ניתן לחסן מטופלים רק באוכלוסיית היעד. על כן, אם אתם בני 55 + וטרם התחסנתם בחיסון ראשון נגד הקורונה, אתם מוזמנים להגיע ולהתחסן ללא תור במועדים הבאים:

מרכז קהילתי "עם שלום", רחוב הרי גולן 6, רובע י"א, אחד ממתחמי החיסונים הגדולים בישראל עם 22 עמדות התחסנות פעילות בו זמנית, היום (8.1.21) בין השעות 8:00-14:00 ובשבת (9.1.21) בין השעות 8:00-20:00.

צוות המחסנים. צילום: לירון מולדובן, odrey

צוות המחסנים. צילום: לירון מולדובן, odrey

מרכז קהילתי "בית לברון", רחוב נתן אלבז 19, ברובע ו', עם 7 עמדות התחסנות הפתוחות גם בסוף השבוע בימים שישי ושבת, בין השעות 8:00-20:00.

מכבי שירותי בריאות

מכבי פתחה לפני כשבועיים את מבצע חיסוני הקורונה בעיר אשדוד בשיתוף פעולה עם העירייה, החברה העירונית לתרבות הפנאי ופיקוד העורף, לאחר היערכות ארוכה. עד כה חוסנו למעלה מ-10,000 מחברי מכבי באשדוד.

מתחם החיסונים של מכבי. צילום: פבל, odrey

מתחם החיסונים של מכבי. צילום: פבל, odrey

יחד עם זאת, המתחמים של מכבי יהיו סגורים בימים הקרובים הזה עד למועד הגעתם של מנות החיסון השניות.

המתחם במרכז הקהילתי "ספרא", רח' אב 4, רובע י"ב, שפעל עם 9 עמדות חיסון, נסגר לפעילות באופן זמני עד ליום רביעי, 13.1.21. מתחם נוסף שהוקם במרכז הקהילתי "נווה יהונתן", ברובע ג' עם 6 עמדות חיסון, נסגר לפעילות בשלב זה עד ליום שני, 18.1.21, אף הוא עד למועד הגעתם של מנות החיסון השניות.

חיסון נגד קורונה. צילום: פבל, odrey

חיסון נגד קורונה. צילום: פבל, odrey

שימו לב שלכל מטופל נקבעו מראש שני תורים – למנה הראשונה ולמנה השנייה, שלושה שבועות לאחר מכן. רק מי שיקבל את שתי המנות ייחשב למחוסן מפני הנגיף. החל מיום ראשון הקרוב, תבצע מכבי חיסון מנה ראשונה במקביל לתחילת מתן המנה השנייה למי שהתחסנו בתחילת המבצע. כאמור, לכל המטופלים שזימנו תור כבר מתואם התור למנה השנייה אשר שמורה עבורם.

מניתוח דרכי זימון התורים של חברי מכבי ברחבי הארץ עולה כי 22 אחוזים ביצעו את הזימון באפליקציה ובאתר, וכ-71 אחוזים זימנו את התור באמצעות המוקד הטלפוני עוד כ-7 אחוזים מן המטופלים זימנו את התור באמצעות מענה טלפוני אוטומטי. נתונים אלו תואמים את מאפייני אוכלוסיית היעד של מבוגרים אשר מעדיפים מענה טלפוני אנושי על פני שירותי אונליין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"אנו כל הזמן עושים מאמצים גדולים ביחד עם קופות החולים  על מנת להגדיל את קצב המתחסנים באשדוד, ולכן הנחיתי להקצות עוד מתחמי חיסונים במידה ונידרש לכך", מסר ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, "השבוע מספר העמדות באשדוד גדל פי שלושה וכעת פועלות בעיר כבר 66 עמדות התחסנות לטובת תושבי העיר".



 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר