מתחם החיסונים במתנ"ס י"א
מתחם החיסונים במתנ"ס י"א

22 עמדות: מתחם החיסונים מהגדולים בארץ הוקם באשדוד

במסגרת המרוץ לחיסונים, הקימה קופ"ח כללית בשיתוף עיריית אשדוד, מתחם בו פועלות 22 עמדות חיסון בו זמנית. הן מצטרפות ל-44 עמדות שכבר פעילות ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 6.1.21 18:38

     

בכל רחבי הארץ מתקיים כעת מרוץ חיסונים וכל עיר רוצה להגיע לחיסון מלא, לפחות של תושביה שנמצאים בסיכון, כחלק ממאמץ זה – פתחה קופת חולים "כללית" בשיתוף עיריית אשדוד את אחד ממתחמי החיסונים הגדולים בארץ.

במתחם שהוקם במרכז הקהילתי ברובע י"א ישנן 22 עמדות התחסנות פעילות, בהן ניתן להתחסן בו זמנית, כאשר ישנה אפשרות  כולל אפשרות להרחבה. בסך הכול פועלות כיום באשדוד 66 עמדות חיסונים.

כך זה נראה מבפנים:

"אנו כל הזמן עושים מאמצים גדולים ביחד עם קופות החולים על מנת להגדיל את קצב המתחסנים באשדוד", מסר ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, "ולכן הנחיתי להקצות עוד מתחמי חיסונים במידה ונידרש לכך. השבוע מספר העמדות באשדוד גדל פי שלושה וכעת פועלים בעיר כבר 66 עמדות התחסנות לטובת תושבי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ארז לוי, מנהל מחוז מרכז בכללית, מסר כי מדובר בימים חשובים עבור תושבי מדינת ישראל וההתרגשות מורגשת במתחם החיסון רחב הידיים שנפתח באשדוד עם 22 עמדות וצוות רפואי מסור ומקצועי. "כארגון הבריאות הגדול בישראל אנו מובילים היקף ההתחסנות חסר תקדים בשילוב ידיים עם הרשויות המקומיות. כבר החל משבוע זה ימשיכו להיפתח מתחמי חיסונים נוספים וזו הזדמנות להודות לצוותים הרפואיים בכללית אשדוד ובכל רחבי המדינה על עבודה מסורה, מקצועית ואנושית עם חמלה ואכפתיות", מסר לוי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר