חיים דבוש עם בתו צליל. צילום: באדיבות המשפחה

שבעה חודשים לאחר שחלה בקורונה והורדם: חיים דבוש מאשדוד שוחרר לשיקום

הבת צליל מספרת: "במהלך הדרך הכרתי המון משפחות של חולים בהתאם לנסיבות. לצערי הרב הסיפורים של שאר האנשים לא נגמרים כמו אצלנו וחלקם לא איתנו היום. זה רק מחזק אותנו שהכל משמיים ובורא עולם"

פורסם בתאריך: 20.10.20 12:46

     

חיים דבוש, בן 55 מאשדוד שהיה בין חולי הקורונה הראשונים בעיר –  שוחרר הבוקר (שלישי) מבית החולים תל השומר הועבר להמשך שיקום כללי בבית החולים ברזילי – שבעה חודשים מאז שאושפז. "היו חששות, היו הרבה רגעים שאמרו לנו שזהו – זה נגמר ומצבו אנוש", סיפרה בתו צליל לוי לכאן דרום "התחזית הכי ורודה של הרופאים בהתחלה היתה שגם אם הוא ישרוד, הוא יישאר מונשם כל החיים שלו. לכן היום הזה, שהוא כבר תודה לאל נושם בעזרת עצמו, משמח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




דבוש חלה בתחילתו של חודש מרץ והיה מבין החולים הראשונים שהתגלו בעיר. עקב התפתחות מהירה וקשה של המחלה בגופו הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ קורונה בבית החולים אסותא אשדוד, אך לאחר החמרה נוספת במצבו כשהוא כבר מורדם ומונשם, הוחלט להעבירו לבית החולים שיבא תל השומר. שם חובר אף למכונת אקמ"ו שמחליפה את פעילות הלב והריאות.

חיים דבוש עם צוות השיקום מבית החולים שיבא תל השומר. צילום: באדיבות המשפחה

שלושה חודשים היה נשא של הנגיף, אך גם לאחר שזה הסתלק גופו עוד נותר במצב קשה ומאבק הרופאים על חייו נמשך. כנגד כל הסיכויים ובעזרת מאמצי הרופאים היום כאמור הוא עזב את בית החולים תל השומר. בסך הכל – כארבעה חודשים היה מורדם ובמשך חצי שנה היה מחובר למכונת ההנשמה."במהלך הדרך הכרתי המון משפחות של חולים בהתאם לנסיבות. לצערי הרב הסיפורים של שאר האנשים לא נגמרים כמו אצלנו וחלקם לא איתנו היום. זה רק מחזק אותנו שהכל משמיים ובורא עולם".

"אנחנו אנשים דתיים-חרדים ומאמינים שהכל מבורא עולם ושמיים ולא סתם הגיע למצב הזה" מספרת הבת צליל, "והינה אלוהים גדול ויש ישועות. עם ישראל וכולנו התפללנו המון. קיבלתי המון פידבקים מאנשים שמתפללים ומחזקים לרפואתו. והינה זה לא הולך סתם – אין תפילות ששוות ריקם. הייתי רוצה שעדין ימשיכו להתפלל, כל עוד הוא לא הבריא לגמרי ושב הביתה  צריך את התפילות – לרפואת יוסף חיים בן טוני".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר