מיטות במחלקת קורונה, בית חולים אסותא אשדוד. צילום: דוברות אסותא אשדוד

חיים חולה בקורונה ומחובר למכונת הנשמה: במשפחתו טוענים למחדל

חיים דבוש, אב לשישה, תושב אשדוד, עובד בחברת החשמל. הבת צליל מספרת שבמשך קרוב לשבוע הם התחננו שיבואו לקחת בדיקת קורונה מאביה אך איש לא בא, והיא מבקשת מהציבור להתפלל לרפואתו. פרסום ראשון

פורסם בתאריך: 23.3.20 13:04

     

חיים דבוש בן 53, אב לשישה מאשדוד, מאושפז החל משבוע שעבר במחלקת קורונה בבית החולים אסותא בעיר. אתמול הידרדר מצבו והוא מוגדר קשה.

"הוא מטופל באמצעות מכונת הנשמה שאני לא יודעת מתי הוא ייצא ממנה, הוא במצב קשה מאוד והתדרדר תוך זמן כל כך קצר, סך הכל מיום שישי", אמרה בתו, צליל ל"כאן דרום".

"קשה לי לדבר", הוסיפה, "אך אני מתחננת מהלב שלי, אני רוצה לראות את אבא שלי בריא ושב אלינו, הביתה. בבקשה כל אחד שיאמר כמה שיותר פרקי תהילים לרפואתו".

איך הוא נדבק?

"אני אומרת לך בבכי זה מחדל ענק. אבא שלי היה חולה כבר שבוע שלם, מיום ראשון בשבוע שעבר, הוא היה עם תסמינים של קורונה, חום ושיעול, ואני התקשרתי ארבע וחמש פעמים למי שצריך, אבל הקריטריונים שלהם היו שהוא יצטרך אישפוז רק עם הוא בא במגע עם חולה קורונה שאובחן, או אם מישהו שבא מחו"ל. הסברתי להם שאבא שלי הוא עובד חברת חשמל וככל הנראה נדבק מאחד העובדים שחזר מחו"ל והוא מסתובב בבתי כנסת ועובר ליד הרבה אנשים, לפחות 3 פעמים ביום ונוסע בהסעה  עם עוד עובדים ולכו תדעו מה קרה להם".

לדבריה הם החליטו לקחת אותו לבית החולים אך שםאמנם נטלו ממנו בדיקה ושיחררו אותו חזרה הביתה. "ביום שישי הוא כבר התבשר דרך משרד הבריאות שהוא אכן חולה בקורונה, והחזרנו אותו לבית החולים".

מה אבא עשה אחרי שהתבשר שהוא חלה בנגיף?

"מאותו רגע הוא עודד את עצמו ושמר על עצמו לפי הכללים של משרד הבריאות אם זה בלישון בחדר בנפרד ואם זה לשים מסכה על הפנים".

אתם לא נידבקתם האחים בזמן שהותו בבית?

"ברוך השם לא. כולנו בבידוד ועוקבים אחר עצמנו. אבא היה מאוד זהיר ובגלל שחשש שנדבק שמר מאיתנו מרחק".

הבת מציינת ש"בעקבות ההידרדרות במצבו החליטו בעצת רב להוסיף לו לשם חיים גם יוסף, שבעזרת ה' יאריך ימים ויחזור לנשום ולחזור הביתה בריא ושלם. אני מתחננת תגידו פרק תהילים ומי שיכול יותר אז יותר לרפואת יוסף חיים בן טוני. הוא אדם שמקפיד מאוד על שתי הלכות בשמירת הלשון מקפיד לא לדבר לשון הרע על אף אחד מעם ישראל, אשמח שאנשים ילמדו מהדרך שלו וזה יעמוד לזכותו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מבית החולים אסותא אשדוד נמסר בתגובה: "ביום פנייתו למיון היה מצבו יציב מבחינת כל הנתונים ולא היה חשד גבוה לקורונה בהעדר חשיפה ברורה. לאחר היוודע מחלת הקורונה אושפז וטופל במהירות ישירות במחלקה היעודית".

נביא את תגובות מד"א ומשרד הבריאות לכשתתקבלנה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר