ביקור פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו בבית החולים אסותא אשדוד. צילום: אסותא אשדוד

שיא חדש של נדבקים באשדוד: 191 חולי קורונה חדשים ביממה

לפני הסגר: מספר הנדבקים בשכונות האדומות ממשיך להיות גבוהה, עלייה משמעותית בתחלואה גם ברובע ד' ובסיטי

פורסם בתאריך: 15.9.20 12:52

     

שיא חדש של נדבקים ביממה האחרונה באשדוד – 191 חולים חדשים נמצאו חיוביים לנגיף במהלך בעיר 24 השעות האחרונות. כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שלישי). מדובר בעלייה של 88 חולים חדשים באשדוד רק מליל אמש.

לפי פרסום משרד הבריאות נכון להיום באשדוד ישנם 1,498 חולים פעילים, מתוך 5862 החולים שאותרו בעיר מפרוץ הנגיף בארץ. בשבוע האחרון נערכו בעיר 9502 בדיקות לנגיף הקורונה אשר איתרו 892 חולים חדשים, הרבה יותר מחצי מכמות החולים הפעילים. בהשוואה של כמות החולים ביחס לגודל האוכלוסייה בעיר, על כל 10 אלף תושבים החיים באשדוד ישנם 66 חולים מאומתים.

פילוג התחלואה בעיר על פי רובעים קרדיט: עיריית אשדוד

כמדי יום מפרסמת עיריית אשדוד את פילוג התחלואה בעיר על פי רובעים. נכון לעדכון האחרון מאתמול בצהריים, ברובע ז' עוד מוביל כרובע בעל התחלואה הגבוהה ביותר עם 308 חולים פעילים. אחריו נמצאים רובעים ג' וח', אך רובעים נוספים מראים עלייה במספר החולים החדשים. ברובע ו' ישנם כבר 115 חולים פעילים, וגם רובע ד ורובע הסיטי מטפסים ברשימה עם 94 ו-98 חולים פעילים, ואלו גם השכונות עם העלייה הגבוהה ביותר ביחס לאחרות מלבד רובע ז'.

אתמול פנה ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי לתושבי אשדוד, כשהוא מבקש מהם לקחת אחריות ולמלא אחר הנחיות הפקחים ומשרד הבריאות:

בבית החולים אסותא אשדוד מעדכנים הבוקר כי במחלקת הקורונה מטופלים 20 חולים – ארבע במצב קשה, ארבעה במצב בינוני והיתר, 12 מטופלים מוגדים במצב קשה. מצבו של רפי חמאוי המורה הספורט האגדי ממקיף ג' ממשיך להיות קשה, הוא מאושפז בבית החולים איכילוב ומקבל תמיכה של מכונת אקמו. המשפחה מבקשת לכל הציבור להתפלל לרפואתו והחלמתו במראה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר