בדיקות קורונה באשדוד. צילום: פבל
בדיקות קורונה באשדוד. צילום: פבל

העומס בבתי החולים: 20 חולי קורונה באסותא אשדוד

ברחבי הארץ נערכים לסגר החל מערב ראש השנה: באשדוד בתי הספר יסגרו, התפילות התקיימו בקפסולות, והיציאה מהבית תוגבל ל-500 מטרים למעט פעילות ספורטיבית בבודדים ומקרים חריגים

פורסם בתאריך: 15.9.20 11:32

     

בית החולים אסותא אשדוד מדווח הבוקר (שני) כי במחלקות הקורונה מאושפזים 20 חולים בנגיף –  ארבעה במצב קל, ארבעה במצב בינוני ו-12 במצב קשה. על רקע ההכנות לסגר הקרוב, מספרם של החולים מטופלי הקורונה, בדגש על אלו המאושפזים במצב קשה ומונשמים, ממשיך לעלות בשבוע האחרון ברחבי הארץ. לפי נתוני משרד הבריאות האחרונים בארץ מאושפזים 524 מטופלי קורונה במצב קשה ו-143 חולים מונשמים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לפי העדכון האחרון של משרד הבריאות, אמש באשדוד היו 1,491 חולים פעילים, מתוכם 939 הם חולים חדשים שאותרו במהלך השבוע האחרון במהלכו בוצעו 10,097 בדיקות לנגיף הקורונה. סך הכל באשדוד כמות החולים המאומתים מפרוץ המשבר בארץ עומדת על 5,774 חולים מאומתים. בהשוואה של כמות החולים ביחס לגודל האוכלוסייה בעיר, על כל 10 אלף תושבים החיים באשדוד ישנם 66 חולים מאומתים, נתון נוסף שמטפס מדיווח לדיווח.

אמש אישרה הממשלה סגר כללי שיכנס לתקוף ביום שישי הקרוב, ערב ראש השנה בשעה 14:00 וימשך שלושה שבועות לפחות. במהלך תקופה זו תוגבל היציאה מחוץ לבתים למרחק של 500 מטר בלבד, למעט פעילות ספורט בבודדים. כמו כן יוחרגו יציאות לצורך הכרחי כמו בסגר הקודם – למשל נסיעה למקום עבודה, טיפול רפואי או השתתפות בלווית קרוב מדרגה ראשונה. יתר על כך, בתי הספר והגנים יעברו שוב ללמידה מרחוק להוציא את תלמידי החינוך המיוחד והנוער בסיכון שילמדו במסגרותיהם הרגילות.

ביישובים ברשימת הערים האדומות כמו אשדוד, תתאפשר תפילה על פי מגבלת ההתקהלויות עד עשרה אנשים במקום סגור ועד 20 אנשים בשטח פתוח. בכדי לאפשר את קיום התפילות במהלך של חגי תשרי ויום הכיפורים, כמות הקבוצות המתפללות בכל מבנה תקבע על פי נוסחה: שתי הכניסות הראשונות כפול שלושה, וכל כניסה נוספת כפול שניים, בתנאי שנשמר יחס של אדם אחד לכל ארבעה מטרים רבועים. כלומר בית כנסת עם שתי כניסות יוכל להכיל לתוכו במגבלת גודלו עד שש קבוצות עם עשרה מתפללים בכל אחת, 60 איש סך הכל. בית כנסת עם שלוש כניסות יוכל להכיל כבר 80 מתפללים המוחלקים לקבוצות של עשרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר