תופסת גלים גם בחורף. שירן בוחבוט דהן צילום שרונה גוטמן

אליאן בהפקה, שמוליק במספרה וגם: למי היה נס חנוכה

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום". וגם חיי לילה

פורסם בתאריך: 26.12.19 18:42

     

לא משנה איך תקראו לזה, אבל ב—31 בדצמבר כל העולם חוגג, ולכבוד זה קבלו את אוראל בירן ואליאן אדרי בהפקה מיוחדת בצבעי אדום וירוק ברוח החג. קבלו סט מיוחד של המותג שנולד באשדוד, MiniMo.

אוראל ואליאן צילום פרטי

נסרין קדרי השיקה קליפ חדש לשירה “לפני שהכרתי אותך” וחושפת את הגזרה והלוק החדשים שלה כשהיא לבושה בבגדים שעיצבה הבינלאומית ריקי דלאל מאשדוד.

נסרין קדרי לובשת ריקי דלאל. צילום: יחצ

רגע לפני חגיגות חג החנוכה, חג המולד הנוצרי (הכריסמס) הגיע וצבע את כל העיר נצרת בלבן, ואביטל מריניוק הגיעה לראות מקרוב את עץ האשוח המקושט כמיטב המסורת ונהנתה מכל רגע בעיר שבן—רגע שינתה פניה.

אביטל מריניוק

הסקסולוגית ד”ר איריס בר-און, מגישת תכנית הרדיו “מדברים אהבה” ברדיוס 100FM, הגיעה לסדר את שיערה אצל מי אם לא שמוליק דואק, האיש והמספריים. “בתור מאזין קבוע לתכנית שלה, אמרתי לה שאני מעריץ את הידע הרחב שלה והמקצועיות שבה היא מייעצת למאזינים”, סיפר מעצב השיער מאשדוד והוסיף בגאווה: “היא כינתה אותי ‘הספר האגדי’ והזמינה אותי למסיבת חנוכה אצלה בבית בכפר סבא בנר השמיני של חנוכה”.

איריס בר און ושמוליק דואק

קבלו את הגולש האשדודי יוסי ברגר תופס אחלה של גל בחוף הקשתות, ומי שאחראית לתמונות זאת אשתו ברנדה.

יוסי ברגר צילום ברנדה ברגר

משפחת פסקל הידועה מאשקלון גם הלכה לראות את אורות חג המולד, אך העדיפה לנצל את הזמן והמריאה כמשפחה לראות את הפלא דווקא בעיר לונדון, בירת אנגליה ואחת הערים הגדולות בעולם. היה צפוף והומה אדם אך בהחלט מרתק.

משפחת פסקל

מי שהחליטה רגע לפני החגים דווקא לטוס לחופשה ארוכה ומהנה היא שרה מילר, שמוכרת לכם כנראה ממכללת אשקלון. מילר יצאה מוקדם בבוקר והמריאה לניו יורק לקראת חופשה חלומית בארצו של הדוד סם. המדור מאחל לה חופשה נעימה!

שרה מילר

גם השנה נובי גוד זו סיבה ממש טובה למסיבה, ומי שאוהב מסיבות יודע שאת האירוע של הלורנס בנובי גוד לא כדאי לפספס. אז טוסו לקופות לקנות כרטיסים.

לורנס צילום דניאל אטדגי

חג החנוכה כבר בעיצומו, ויש כבר מי שהיה עד לנס חנוכה. השחקנית האשדודית סיון אטנר נכנסה לבית החולים לאחר שירדו לה המים ולידה עמדה להתחיל, אבל פעימות הלב של התינוק התחילו להיחלש, והרופאים החליטו על ניתוח. דקות ספורות לפני הניתוח הגיעה שיחת טלפון, וסיון הופתעה לשמוע את קולו של הרב יאשיהו פינטו ממרוקו מברך אותה. אז קצב הלב של התינוק חזר להיות חזק, וכך קרה נס חנוכה עם תוספת חדשה למשפחה.

סיון אטנר צילום פרטי

אם חשבתם שמתי סלומון נעלם, אז אל תדאגו לו, אפילו דרקולה מפחד מהאשדודי שלנו. מתי הגיע לרומניה הקרירה יחד עם אשתו לטיול קצר בטרנסלבניה ודאג לעדכן אותנו עם תמונה.

מתי סלומון

ההייטק מגיע לאשדוד בעזרתו של איש ההייטק האשדודי מיקי חובל ונותן הזדמנות גדולה לאשדודים להתפתח בתחום המחשבים. בהצלחה!

מיקי חובל צילום פבל

הדי—ג’יי שגיא דבח ירד לחופשה מפנקת באילת יחד עם כל המשפחה בשביל מעט זמן איכות משפחתי. דבח לא התעצל ודפק הופעה בעיר התיירות של ישראל ובעיקר פיזר חיוכים לכל עבר.

שגיא דבח

אדם שוקרון לא נח וכל עונה מעצב מחדש את הפאב החברתי זה, וגם הפעם אדם לקח את השינוי בשתי ידיו. וזאת התוצאה יחד עם הזמר פלד שהגיע להופעה.

 

פלד יובל אליאסאשת הפיטנס והכושר שונטל גפני מראה את יכולת הבעיטות, זיכרון שנשאר משיעורי קראטה. אז לפני שאתם נכנסים לקרב בעיטות איתה, תחשבו פעמיים.

שונטל גפני

יש גלים — יוצאים לים. וזה הים שקיבלה השבוע שירן בוחבוט דהן מול הבית ספר לגלישה ליגל.

שירן בוחבוט דהן צילום שרונה גוטמן

תומר בן חמו מאשדוד הוא מנכ"ל רשת השינה אירופלקס אם לא ידעתם, והשבוע פתח את החנות ה-15 של הרשת בעפולה. כאן בתמונה עם ראש העירייה אבי אלקבץ.

אבי אלקבץ ראש העיר עפולה ותומר בן חמו מנכל רשת אירופלקס בפתיחת הסניף החדש במתחם רכבת העמק בעיר צילום ר. שדה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר