יולי פביה

יולי בגואה בדצמבר ויולי עושה בוק. טייק-א-לוק

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום". וגם חיי לילה

פורסם בתאריך: 19.12.19 16:45

     

הדוגמנית האשדודית יולי פביה לוקחת פסק זמן מהחורף הישראלי לטובת חופשה בגואה הדרומית ומבטיחה לחזור לארץ עם שיזוף חדש, להראות לכולם שה-30 זה ה-20 החדש.

הבעלים של פאב הפיגל באשדוד יודן חכמון מנסה כבר תקופה להתברג בתעשיית המוזיקה והתחיל אפילו לתקלט. השבוע יודן שחרר סט מגניב לסאונד-קלאוד, כל הטוב בסט אחד של יודן בשבילכם באוויר, היכנסו והאזינו.

יודן חכמון צילום ניב טורנר

השחקן לשעבר והאשדודי בהווה רועי בקל יצא יחד עם משפחתו לטיול בברצלונה, נהנה מזמן האיכות המשותף וחזר לארץ עם אנרגיות מחודשות היישר לעבודה שאותה הוא מאוד אוהב.

רועי בקל והמשפחה

הזמרת המוכשרת אגם בוחבוט חגגה השבוע יום הולדת 16 בהפקת ענק, כיאה לאחת הזמרות המבטיחות בארץ. וגם הדוגמנית האשקלונית מרסל מריניוק הגיעה במיוחד למסיבה לאחל לה מזל טוב ולחגוג איתה.

מרסל מריניוק ואגם בוחבוט

מור סויסה, 23, חלמה מילדות להיכנס לתעשיית האופנה. השבוע האשדודית עשתה את צעדיה הראשונים עם בוק צילום מקצועי מידי הצלם חיים כהן. קבלו טעימה מהסט.

מור סויסה צילום חיים כהן

הליצן הרפואי שלנו ג’רום ארוש הגיע השבוע עם המון אנרגיה לכפר בלום לכבוד כנס מנהלי התרבות ברשויות המקומיות. שם הוא מצא את האיש הכי מצחיק ליאור כלפון, והשניים החליפו כמה בדיחות.

ג'רום ארוש וליאור חלפון צילום פרטי


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




טל אגמון רק חזר לארץ לא מזמן מהמזרח הרחוק והשבוע המריא לאירופה הקרה לטיול בעיר אמסטרדם, האהובה במיוחד על ישראלים, ולא הצליח להסתיר את החיוך. טל שלנו עשה סיור בכל המקומות המוכרים ולא ויתר על הצ’יפס האהוב והטוב.

טל אגמון

אמנם מאחורי דיוויד פולק ניתן לראות את מגדל אייפל, אבל זהו כמובן העתק סיני (כמה מפתיע). פולק המריא השבוע לאחת הערים המופלאות בעולם הבירה הסינית בייג’ינג והרגיש על גג העולם, ולא בגלל שהוא גבוה.

דיוויד פולק

הזמר רז פרי מאשדוד הוציא השבוע את הסינגל השני שלו “יום אפור” לערוץ היוטיוב, וכבר הגיע ל—1,200 צפיות. ביום שלישי האחרון רז עלה לביצוע מרגש של השיר בבר שלומפר בעיר. על התמונה המגניבה אחראי הצלם יואב אליס, שבהחלט תפס יום אפור.

רז פרי צילום יובל אליאס

פליטת הריאליטי “היפה והחנון” סיון בן זקן מאשדוד מבלה את זמנה הפנוי עם הקטנטנה, ומגיל צעיר מלמדת את אמור רחל מהי תרבות השופינג.

סיון בן זקן

אחרי שהודחה מ"דה ווייס", הזמרת אמילי קופר עלתה (שוב) לטיסה למוסקבה, ושם השתתפה במשדר השנתי הגדול והנצפה ביותר ברוסיה לעיני יותר מ-100 מיליון צופים, לאחר שהפקת "דה ווייס" בחרה בה כנציגה בתור המתמודדת הבולטת והאהובה במיוחד. במקביל הנערה המוכשרת השיקה סינגל שני בשם "שתוק", ואנחנו מזמינים אתכם להיכנס ליוטיוב, האזנה נעימה!

אמילי קופר

כוהנת הספורט והחיטוב שונטל גפני מאשדוד נחתה בחברת גוגל לכבוד כנס מיוחד למפתחי אפליקציות כושר וחיים בריאים.

שונטל גפני

מעצבת שמלות אשדודית צעירה שרה שמיר לא מבזבזת זמן, וכל שבוע מארגנת הפקה חדשה. והפעם הצלחנו להגניב תמונה בסגנון של אירופה בשנות-80. המון הצלחה.

שרה שמיר

התחרות השנתית “הסבתוש של ישראל” יצאה לדרך, וסבתות מכל הארץ הגיעו לאשדוד לכבוד הפקת הענק המסורתית של הצלם והמפיק האגדי אורי קריספין, שאיחד את כולן לתמונה משותפת לפני שהתחרות מתחילה.

סבתוש צילום אורי קריספין

סבתא ימימה יעיש, 85, מגן יבנה מראה לכולם שאף פעם לא מאוחר, ולראשונה מקבלת להוביל קמפיין פרסום של חברת אקס יחד עם הנכד שלה יהל יעיש, 23, משתתף התכנית “הכוכב הבא”. סבתא ימימה, כוכבת אינסטגרם ויוטיוב עם 86 אלף עוקבים, מוכיחה לכולם שהכול אפשרי.

הנכד יהל והסבתא ימימה. צילום: לנס הפקות

הנכד יהל והסבתא ימימה. צילום: לנס הפקות

משפחת דרך ארליך הגיעה למסעדת לוצ’נה להשתתף בבר מצווה של משפחת מצליח ויצאה מהאירוע עם מזכרת קטנה, תמונה משפחתית.

משפחת דרך ארליך צילום פבל

אורין חנונה, בת 13, תלמידת מקיף ז’ אשדוד, נרשמה השבוע לסוכנות הצעירים של ישראל בתקווה להיות שחקנית ידועה ומצליחה. אורין מקווה להביא שמחה למשפחתה בזכות המשחק על הבמה. היא כמובן מתה על מצלמה ותמיד שמחה לגלות את עצמה מחדש.

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם חגג השבוע יום הולדת 44, ולרגל המאורע התכנסו הנהלת העיר ועובדי עירייה לאחל לו מזל טוב באופן אישי. גם אימא שלו רחל הגיעה במיוחד לבניין העירייה ובירכה אותו לחיים טובים ומאושרים, מלאים בעשייה. עד 120!

רחל גלאם ובנה תומר גלאם ראש עיריית אשקלון

רויטל סקיי היפהפייה המריאה השבוע ללונדון, בירת אנגליה, ואיך נאמר? עושה חיים משוגעים. וגם האנגלים התלהבו מהיופי שלה שמייצג את אשקלון בכבוד באחת הערים הגדולות בעולם!

רויטל סקיי

שי בוחניק החליט שהגיע הזמן לקחת קצת חופש ולאגור כוחות מחודשים, אז הוא לקח את החברים הטובים ראובן ברוך ושאול שירי, והשלושה יצאו לנתב”ג ומשם למדריד. המדור מאחל להם טיול מהנה ומוצלח!

שי בוחניק, ראובן ושאול שירי

השבוע קיבלנו ספיישל: תמונה של הרקדן אריק ג’ק היישר מהספרייה של הצלם אלכסיי בוסיגין, שעושה עבודה מגניבה על רקע אשדוד היפה.

אריק גק צילום אלכסיי בסין

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר