חמישי לא שגרתי בלורנס. צילום רובי ויינברג

אמילי שרה ברוסיה, הילה מבלה בלורנס

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום"

פורסם בתאריך: 31.10.19 19:13

     

השבוע השתתף השף גיא פרץ בערב מיוחד של “חברים של אבא”, עמותה של אלמנות ויתומים של חיילי הצנחנים, שהתקיים במושב יקום, ובו השתתפו שפים רבים ודמויות מוכרות רבות, כמו שאול מופז ובני גנץ.

גיא פרץ שאול מופז בני גנץ צילום פרטי

החגים עברו, חוזרים לשגרה ומתחילים מ”חמישי לא שגרתי” בפאב הלורנס באשדוד. ומהי השגרה אם לא בירות, ריקודים והרבה הורמונים באוויר? קבלו הצצה לערב שכזה עם הלוק המושלם של הילה חן.

הילה חן. צילום רובי ויינברג

אמילי קופר המהממת והמוכשרת, שהפתיעה את ישראל בריאליטי "גוט טאלנט", הצליחה להפתיע השבוע גם את רוסיה כולה, לאחר שעברה את הבליינד אודישן בתכנית המוזיקה "דה ווייס" רוסיה עם ביצוע מיוחד לקלאסיקה של פוליס "Every breath you take".

אמילי קופר

מסביב לעולם 1: אלונה ליפשיץ, המסרקת המוכשרת, לוקחת פסק זמן מעונת האירועים וטסה לחופשה היסטורית באיטליה.

אלונה ליפשיץ

מסביב לעולם 2: טל בן-שיטרית אורזת את כל המזוודות לטיול ארוך במיוחד במערב הפרוע, ארצות הברית.

טל בן שיטרית

תגידו המון מזל טוב לעמית כהן שחוגג השבוע את יום הולדתו יחד עם בת זוגו היפה יסכה גז, והמדור לא יכול להתעלם ולא לשלוח לו צרור ברכות ומאחל לו את כל הטוב שבעולם!

עמית כהן ויסכה גז

איש יחסי הציבור וגם עו”ד מצליח כיום ברק בריגה לא ויתר על יום חמישי מוזיקלי במיוחד ויחד עם חבריו יצאו לשיר קצת עם אורח מיוחד — הלוא הוא יהודה קיסר, נגן הגיטרה האגדי של המוזיקה הים תיכונית. המדור מקנא!

ברק בריגה ויהודה קיסר

מדריכת הכושר והזומבה טלי נעים מתחילה עונה חורפית של אימונים, אבל רגע לפני מעלה תמונה קיצית.

טלי נעים צילום זאב פדר

ליאם גלאם חגגה השבוע יום הולדת בבר הפיגאל עם חברות קרובות, הרבה צ’ייסרים וכמובן חגיגות עד אור הבוקר.

ליאם גלאם

כבר בהתחלה גיא בן חיים, כשהכיר את רחל אשכנזי, ידע שהוא הכיר את האחת. ביום שני האחרון הוא החליט שאין טעם לאבד ולו עוד רגע אחד, הזמין את החברים ודאג לקשט את האזור בשביל להציע לה נישואין. רחל מיד אמר כן, והשניים יצאו לכותל המערבי לבקש הצלחה מבורא עולם. מזל טוב!

גיא בן חיים ורחל אשכנזי

תאחלו המון הצלחה לעמית דוד המתוקה, שהשבוע נסעה עם משפחתה היקרה לבסיס חצרים בבאר שבע, החלה את מסלול החיול והתגייסה לשירות צה”לי כחיילת מן המניין. המדור מאחל לה המון הצלחה ושירות נעים ומועיל!

עמית דוד וההורים

מאמן הכושר של הסלבס שי טסה מאשקלון יצא יחד עם בת זוגו לטיול ביעד מפתיע — ירדן השכנה. השניים חצו את הגבול ומיד גילו שזו הפתעה נעימה במיוחד. הם חזרו לישראל עם חיוך מאוזן לאוזן והמון סיפורים.

שי טסה ורון גבאי

הדוגמנית האשקלונית יעל כהן הצליחה לעשות המון רעש בתקשורת הישראלית לאחרונה, אבל היא החליטה ששקט לא יזיק והמריאה לטיול בזנזיבר, כי אם יש משהו שהיא אוהבת במיוחד, זה חופים מעלפים.

יעל כהן

מסביב לעולם 3: מתי וקנין, שהתחרה בתכנית "משחקי השף", נהנה מהחופשה בלונדון הסתווית ודואג לעדכן אותנו עם תמונות מגניבות.

מתי וקנין

ספיר אלגרבלי החליפה תמונת נושא וגרמה לכולם להתגעגע לקיץ. באמת?

ספיר אלגרבלי צילום פרטי

גדי אמרוסי חגג השבוע יום הולדת 50, והמשפחה פינקה אותו בשלל מתנות והפתעות. השיא היה כמובן חופשה זוגית עם אשתו האהובה לילך שלקחה אותו לבית מלון יוקרתי בעיר הבירה ירושלים. עד 120!

גדי ולילך אמרוסי

גם ניקה גוליקוב היפהפייה חגגה השבוע את יום הולדתה — היא חגגה 19 — ויצאה לבלות עם חבריה הקרובים. החברים עשו לה את יום ההולדת הכי שמח שיש, והיא לא שכחה להגיע עם כתר פרחים. מזל טוב!

ניקה גוליקוב

החורף כבר כאן, אבל עבור גלית גלמן עדיין לא מאוחר לבקר בים. היא ירדה למקום הכי נמוך בעולם, ים המלח, ונהנתה ממזג אוויר נוח ומהתחושה שרק ים המלח יכול לתת. העוקבים, כהרגלם, נותרו ללא מילים.

גלית גלמן

מסביב לעולם 4: חבר המועצה מאיר אברז’ל טס בפעם שלישית השנה לחופשה, הפעם בטביליסי שבגאורגיה.

מאיר אברז'ל

בזמן שאנחנו קיבלנו את הגשם הראשון והוצאנו את הפוך מהבוידעם, ליטל נפש נהנית ממזג האוויר החם בפיליפינים. החיוך הכל כך מזוהה איתה לא ירד מהפנים לאורך כל הטיול עם כל החברים.

ליטל נפש

לצערו הרב של אביחי דלאל, חופשת הסמסטר נגמרה, אבל מצד שני הוא מאוד שמח לחזור לספסל הלימודים ולשנה ג’ בתואר לתקשורת במכללת ספיר יחד עם כל החברים. אז מה הפלא שהוא מחייך?

אביחי דלאל

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר