צוות הנאפופו צילום פבל

ספיר ארזה לוגאס, מיכל סוגרת עונה ביוון ובנאפו? שירות עצמי

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות: מדור הרכילות+לילה השבועי של "כאן דרום"

פורסם בתאריך: 3.10.19 19:37

     

הזמרת האשדודית ספיר מסיקה ובעלה גיל שטיינברג ארזו את הבגדים וטסו לעיר האורות, לאס-וגאס, כדי להנות מירח דבש רומנטי ומלא אקשן.

ספיר וגיל

ראש השנה הגיע וזאת סיבה כפולה לחגיגה. במיוחד כשאת חוגגת יום הולדת ביום הזה. תשאלו את הכוריאוגרפית מאיה כהן מאשדוד, שציינה את המאורע הכפול במסעדת טרמיסו שבמלון לאונרדו בעיר.

מאיה כהן

עוד של ראש השנה גם השנה אלי בטש בחר לחגוג אותו במקום האהוב עליו – אומן והתחבר לקדושה ובורא עולם וביקש ממנו שנה טובה ומוצלחת לו ולכל תושבי העיר אשקלון ועל כך נאמר אמן!

אלי בטש

ויקי גולן מאוהב בים, בגלל זה את רוב הזמן הוא מבלה בסירה במקום להלך על הארץ, ושולח ברכות חמות מהים לכל עם ישראל לכבוד השנה החדשה.

ויקי גולן

השבוע רגע לפני השנה החדשה אורי הדר סיים בהצטיינות את התואר ברפואה שעשה באוניברסיטת בוקרשט וכל המשפחה המורחבת הגיעה לראות אותו מניף את הכובע כמיטב המסורת ומקבל את התואר עליו עמל שנים רבות.

אורי וקורל הדר

עדי רותם לא מוותר ולא מרים ידיים, זאת הסיבה שהוא מתעורר ב-5 בבוקר ונופל על הכשירים כדי להוביל את קבוצת הפועל מטאור אשדוד לניצחונות רבים בעתיד.

עדי רותם

מתמודדת מלכות היופי לשעבר, האשדודית מיכל אלבז, לקחה פסק זמן ויחד עם המשפחה טסה ליוון להתרעננות.

מיכל אלבז

רגע לפני שהשנה מתחילה עידית לוי ובן זוגה סתיו פרץ יצאו לטיול רומנטי באיים המלדיביים ולמרות כל הרומנטיקה והאהבה שבאוויר היא לא ציפתה לראות את סתיו שלה כורע על הברכיים ושולף את ה-טבעת והיא כמובן לא התבלבלה ואמרה כן.

עידית לוי

שיר ראופר בחרה לחגוג את החג באילת, במלון הרודס ושלחה תמונה חגיגית במיוחד למדור שלנו.

שיר ראופר

אורן אוחנה ברגע נוסטלגי נזכר בעובדים שהיו בקפה פאזל בתקופה של 20 שנים, ומעלה תמונה עם הצוות החדש של הקפה שבעתיד גם יהיו חברים, בדיוק כמו שקרה עם העובדים הוותיקים.

החבר'ה שעושים לכם קפה פאזל

לכבוד יום הולדתה של אשתו הטרייה אווה, יקיר המדור אליק רטושני שוב ארז מזוודות והחתים את הדרכון העמוס במלטה (כן כן הנוף המהמם הזה הוא ממלטה), השניים חגגו את יום הולדתה ויותר חשוב מזה חגגו את תום השנה הטובה בחייהם.

אליק ואווה רטושני

בני משפחת שיטרית מאשדוד בניצוחם של שירה ומייק עלו על לבן ואיחלו חג שמח למשפחה ולחברים.

שירה ומייק שיטרית

רגע לפני שכל עם ישראל יצא לחופשת החגים, צוות הנאפופו התארגן לערב צוות, והיינו שם כדי לתעד אותם בתמונה חברתית במיוחד.

צוות הנאפופו צילום פבל

גם אלמוג אלמקייס המריא רגע לפני השנה החדשה יחד עם אביו ואחיותיו לפרו לחודש מפרך של טיול בדרום אמריקה ולפני שהספיק לטבול את התפוח בדבש כבר הספיק לחרוש את כל מה שיש לה להציע.

אלמוג אלמקייס

בכדי לקבל את יום הדין והשנה החדשה נקייה וטהורה קפצה שרון דאבוש לירושלים בכדי לשאת תפילה במקום הקדוש ביותר – הכותל המערבי. המדור מאחל לה שתפילותיה יתגשמו ושהשנה החדשה תאיר לה פנים.

שרון דאבוש

האישה שהביאה לנו את צמד הבנות המוכשרות אמילי וטלי, הלא היא סטלה קופר מאשדוד חגגה השבוע יום הולדת (הגיל שמור במערכת) ויצאה לחגוג בגדול כהרגלה יחד עם המשפחה האוהבת והחמה שלא הפסיקה להתאמץ להפוך את היום למיוחד ככל האפשר.

סטלה קופר והמשפחה

והנה לכם הצוות של שיבולת השרון שעוזר לכולם להתארגן על מוצרי מאפה. מי אמר דיאטה ולא קיבל?

שיבולת השרון צילום פבל

את ראש השנה אלכס פרס חגג אמנם בניכר אבל בהחלט הרגיש בישראל. אלכס שלנו כבר תקופה ארוכה מטייל בתאילנד ולמרות הגעגועים לא נראה שהוא רוצה לחזור ואנחנו מאחלים לו שנה טובה וטיול נעים.

אלכס פרס

ד”ר ענבל ברוך, רופאה בבית חולים בילינסון שטיפלה באשת הנשיא הנחמה ריבלין ז”ל, זומנה לבית הנשיא להתארח בביתו כאות תודה על הטיפול המסור שקיבלה רעייתו ז”ל.

ד"ר ענבל ברוך והנשיא ריבלין

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר